Gå til innhold

Noen som har sett den norske filmen Elskling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den bra?

Anonymkode: 26027...659

Skrevet

Jaa! Den var virkelig kjempebra. Lenge siden jeg har sett en film og hatt så mye tanker rundt eget liv i etterkant - hvem jeg er, hvordan jeg oppfattes av andre, hvordan fortiden har formet meg, osv. Føles litt som en liten psykologtime. Men også veldig bra, tidvis morsom, utrolig flinke skuespillere.

Anonymkode: ef60c...b42

• Liker 2
Skrevet

Enig med personen over! Kjempe bra film😊

Anonymkode: 2ce13...889

• Liker 1
Skrevet

Takk. Da blir det en tur på kino.

Anonymkode: 26027...659

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med de over!  Og nydelig spilt av Helga Guren i hovedrollen.

• Liker 1
Skrevet

Synes hele historien ble ødelagt av at faren til eksen hennes liksom hadde en finger med i spillet på det som kom frem under bruddet. Og måten eksen liksom hadde så mye kontroll selv om de ikke hadde felles barn 🙄 Scenen med ballbingen på ikea var meget klein og dårlig spilt, pute-flaut 😒

Anonymkode: 818d6...dea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Synes hele historien ble ødelagt av at faren til eksen hennes liksom hadde en finger med i spillet på det som kom frem under bruddet. Og måten eksen liksom hadde så mye kontroll selv om de ikke hadde felles barn 🙄 Scenen med ballbingen på ikea var meget klein og dårlig spilt, pute-flaut 😒

Refererer du til samme film som de andre i tråden her? 

Anonymkode: bf78f...be7

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

??? Denne scenen var ikke i versjonen jeg så. Blander du med en annen film?

Anonymkode: 37c23...ba8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...