Gå til innhold

Hvor er det blitt av all cottage cheesen???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett vanlig cottage cheese siden lenge før høstferien. Jeg går på keto, dette er et problem. Jeg kan få tak i mager cottage cheese, men den smaker ikke det samme og jeg trenger mer fett, ikke mindre. Er det noen som har sett det? 

Jeg bor i Bjørnefjorden kommune utenfor Bergen. Jeg har sett i alle butikker. :vetikke: Er det slik at noen deler av landet får men andre ikke? Eller har butkkken her fått men de blir utsolgt med en gang? Jeg skjønner ikke. Er det så vanskelig å få tak i?????

Anonymkode: 525a6...db2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pga en Tik-Tok hype så selges det mye. Tine må legge om og produsere mer.

Anonymkode: e6694...e2a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk tror på noe som er totalt overdrevent…. For en saueflokk, sier nå jeg! 

Anonymkode: 118d7...45c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om denne wrapen, men jeg skjønner ikke hvorfor man gidder å lage det hvis man ikke går på lavkarbo eller noe. 

Anonymkode: 525a6...db2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har ikke sett vanlig cottage cheese siden lenge før høstferien. Jeg går på keto, dette er et problem. Jeg kan få tak i mager cottage cheese, men den smaker ikke det samme og jeg trenger mer fett, ikke mindre. Er det noen som har sett det? 

Jeg bor i Bjørnefjorden kommune utenfor Bergen. Jeg har sett i alle butikker. :vetikke: Er det slik at noen deler av landet får men andre ikke? Eller har butkkken her fått men de blir utsolgt med en gang? Jeg skjønner ikke. Er det så vanskelig å få tak i?????

Anonymkode: 525a6...db2

Har vært null problem å finne de gangene jeg har kjøpt for å bake brød av. 
Men glutenfrie havregryn, det leiter jeg etter i alle butikker jeg kjører forbi og må inn og se, for å finne tomme hyller. 

Anonymkode: 672d9...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...