AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Hva synes dere om navnet Ovidie? Gammelt navn Anonymkode: a37c6...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Hadde en eldre slektning som het det. Ikke særlig pent... Anonymkode: 27178...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #3 Del Skrevet 22. oktober Hvordan uttaler man det egentlig? Trykk på første I som i Olivia eller den andre I-en som i Katarina? Anonymkode: 37a41...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Høres ut som et tullenavn eller skrivefeil Anonymkode: b4c5d...446 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober Måtte jobbe litt med uttalen her. Uttales det O-vidie? Nesten lettere med Ovide, men vet ikke om det er et navn 🤔 Jeg har ikke hørt om Ovidie før, men jeg er glad i Omine, som er lettere å uttale, men annet sjeldent navn på O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober Høres ut som et legemiddel. Anonymkode: 4e217...5b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Del Skrevet 22. oktober Jeg har hørt det flere ganger, er et vanlig gammelt navn. Jeg synes det er veldig fint 😊. Anonymkode: 64738...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Del Skrevet 22. oktober Har en bekjent som kalte datteren sin det for rundt 2 år siden. Ingen favoritt her, litt tungt navn Anonymkode: 9df7d...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. oktober #9 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 8.02): Høres ut som et legemiddel. Anonymkode: 4e217...5b9 Skulle skrive akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #10 Del Skrevet 25. oktober Synes det er fint 😊 Anonymkode: 6a3db...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. oktober #11 Del Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 8.02): Høres ut som et legemiddel. Anonymkode: 4e217...5b9 Haha, samme tenkte jeg. Tenkte det var navnet på en nesespray eller noe lignende legemiddel. Men tommel ned fra meg, det var ikke noe videre fint navn, og umulig å vite hvordan man skal uttale ved å lese det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #12 Del Skrevet 25. oktober Vi har det i slekta, fra Nord-Norge. (Men da skrevet Ovedie) Jeg synes det er fint, men jeg er jo vant til dette navnet. Anonymkode: 9d3f3...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #13 Del Skrevet 25. oktober Fint i seg selv, men tenkte også at det hørtes ut som et legemiddel. Anonymkode: da740...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå