AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Hvor mange dager før eggløsning hadde du sex, og ble gravid? Mannen her var bortreist da jeg hadde eggløsning denne mnd, vi hadde sex 4 dager før antatt eggløsning. Kan det være håp likevel? Anonymkode: dcb4a...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Om du har eggløsning før dagen egget slapp eller var på vei ned kan det være sjanse. Men om du tenker positivt test om 4 dager så kan eggløsning skje om 5-7 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober mommyaka skrev (2 minutter siden): Om du har eggløsning før dagen egget slapp eller var på vei ned kan det være sjanse. Men om du tenker positivt test om 4 dager så kan eggløsning skje om 5-7 dager Tenker ikke test nei, jeg tracker syklusen i en app, så er rimelig sikker på når jeg hadde eggløsning. Altså fire dager etter sex. Det pleier å stemme godt med den appen, jeg får alltid mensen 14 dager etter appen «sier» jeg har eggløsning ☺️ TS Anonymkode: dcb4a...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker ikke test nei, jeg tracker syklusen i en app, så er rimelig sikker på når jeg hadde eggløsning. Altså fire dager etter sex. Det pleier å stemme godt med den appen, jeg får alltid mensen 14 dager etter appen «sier» jeg har eggløsning ☺️ TS Anonymkode: dcb4a...3d9 Anonymkode: 106c2...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober Takk☺️ litt merkelig at det er mindre sjans 3 dager før, enn 4 dager før 🤔 Anonymkode: dcb4a...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk☺️ litt merkelig at det er mindre sjans 3 dager før, enn 4 dager før 🤔 Anonymkode: dcb4a...3d9 Enig, er det noen som kan forklare det? Vet ikke helt om det e til å stole på. Anonymkode: 1129d...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå