Buskerudjenta23 Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Hei. Jeg skal pĂ„ jentetur til Edinburgh med bestevenninna mi. Er ikke fĂžr i Mars, men vi tenker Ă„ bestille oppholdet i nĂŠrmeste framtid. Lurer derfor pĂ„ om noen har noen tips til hotell? Helst ikke altfor dyrt, men som er sentralt og ligger i et Ă„lreit omrĂ„de. Lest at det er noen steder man bĂžr unngĂ„?  Tar gjerne imot tips til ting Ă„ gjĂžre ogsĂ„.  PĂ„ forhĂ„nd takk đ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #2 Del Skrevet 22. oktober Finnes flere, ikke for gamle trĂ„der, sĂžk og du skal finneđ Bodde pĂ„ et ibis hotell i gamlebyen nĂ„r jeg var der tidligere i hĂžst. Veldig sentralt til Royal mile. Hvis shopping er tingen ville jeg kanskje heller ha bodde nede rundt Princes street Anonymkode: b50d4...566 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Buskerudjenta23 Skrevet 22. oktober Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Finnes flere, ikke for gamle trĂ„der, sĂžk og du skal finneđ Bodde pĂ„ et ibis hotell i gamlebyen nĂ„r jeg var der tidligere i hĂžst. Veldig sentralt til Royal mile. Hvis shopping er tingen ville jeg kanskje heller ha bodde nede rundt Princes street Anonymkode: b50d4...566 Takk for tips âșïžÂ Jeg skal sĂžke litt her inne ogsĂ„. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Garden123 Skrevet 22. oktober #4 Del Skrevet 22. oktober Hvor som helst langs Princes street og Rose street, Royal mile og Grassmarket er sentralt. Greit Ă„ vite er at det gĂ„r trikk fra flyplassen og tvers gjennom byen som er veldig praktisk og enkel mĂ„te Ă„ reise pĂ„  god tur! 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Linny1111 Skrevet 22. oktober #5 Del Skrevet 22. oktober Buskerudjenta23 skrev (PĂ„ 21.10.2024 den 20.30): Hei. Jeg skal pĂ„ jentetur til Edinburgh med bestevenninna mi. Er ikke fĂžr i Mars, men vi tenker Ă„ bestille oppholdet i nĂŠrmeste framtid. Lurer derfor pĂ„ om noen har noen tips til hotell? Helst ikke altfor dyrt, men som er sentralt og ligger i et Ă„lreit omrĂ„de. Lest at det er noen steder man bĂžr unngĂ„?  Tar gjerne imot tips til ting Ă„ gjĂžre ogsĂ„.  PĂ„ forhĂ„nd takk đ Jeg bor i Edinburgh. Er egentlig ingen omrĂ„der som er farlige, og de omrĂ„dene som er litt dodgy er i utkanten og ikke i turistomrĂ„dene, som Niddrie og Pilton, men jeg har venner som bor i de omrĂ„dene ogsĂ„ uten at det er noe problem. Det er generelt en ekstremt trygg by. Har bodd her i Ă„tte Ă„r og gĂ„tt mye ute alene som dame pĂ„ natta og aldri hatt Ă©n ubehagelig opplevelse. Hotell har blitt kjempedyrt. Bare velg noe dere liker hvor som helst i gamlebyen eller rundt Princes Street. Haymarket er ogsĂ„ bra. Kan fint bo i Leith ogsĂ„ og ta trikken til sentrum. Det gĂ„r masse busser som tar kontaktlĂžs betaling, sĂ„ det er ikke noe stress Ă„ reise rundt. Bare spĂžr om du lurer pĂ„ mer. 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Lovise78 Skrevet 22. oktober #6 Del Skrevet 22. oktober (endret) Anbefaler Premier Inn. De bruker Ă„ vĂŠre billigst. Jeg bruker Ă„ bo pĂ„ det som er pĂ„ Lauriston Place. Det ligger like overfor Grasmarket som er den gamle delen av Edinburgh. Da er det kort vei til det meste. https://www.premierinn.com/gb/en/hotels/scotland/lothian/edinburgh/edinburgh-city-centre-lauriston-place.html?INNID=EDIPTI&ARRdd=03&ARRmm=11&ARRyyyy=2024&NIGHTS=1&ADULT1=2&CHILD1=0&COT1=0&INTTYP1=DB&ROOMS=1&SELECT=STANDARD_ROOM-STANDARD&BRAND=PI&CID=GHF3_NO_GoogleSearch_desktop_default+checkin=2024-11-03+los=1+EDIPTI Endret 22. oktober av Lovise78 Skrivefeil Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Tbag Skrevet 31. oktober #7 Del Skrevet 31. oktober Anbefaler Airbnb, bodde ved siden av the meadows sist, ypperlig plassering. Kun en liten rusletur inn til byen og veldig rimelig i forhold til hotellđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Linny1111 Skrevet 31. oktober #8 Del Skrevet 31. oktober Tbag skrev (10 timer siden): Anbefaler Airbnb, bodde ved siden av the meadows sist, ypperlig plassering. Kun en liten rusletur inn til byen og veldig rimelig i forhold til hotellđ Det har blitt strengere med Airbnb her det siste Ă„ret, da byen har innfĂžrt lisens for Ă„ fĂ„ lov til Ă„ leie ut pĂ„ bla. Airbnb, sĂ„ det har nok ogsĂ„ blitt en del dyrere. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Tbag Skrevet 31. oktober #9 Del Skrevet 31. oktober Linny1111 skrev (37 minutter siden): Det har blitt strengere med Airbnb her det siste Ă„ret, da byen har innfĂžrt lisens for Ă„ fĂ„ lov til Ă„ leie ut pĂ„ bla. Airbnb, sĂ„ det har nok ogsĂ„ blitt en del dyrere. Oppsann, det var jeg ikke klar over. Jeg sjekket bare kjapt nĂ„, men synes ikke ca 1300,- pr natt er en upris for en hel leilighet av god standard og sentralt, sĂ„ ville nok fortsatt valgt det fremfor hotellâșïž sĂ„ jeg stĂ„r ved tipset mitt at det i alle fall er greit Ă„ sjekke ut om man vil sjekke muligheten for bedre plass fremfor hotellđ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
mammams Skrevet 1. november #10 Del Skrevet 1. november Tbag skrev (PĂ„ 31.10.2024 den 20.08): Oppsann, det var jeg ikke klar over. Jeg sjekket bare kjapt nĂ„, men synes ikke ca 1300,- pr natt er en upris for en hel leilighet av god standard og sentralt, sĂ„ ville nok fortsatt valgt det fremfor hotellâșïž sĂ„ jeg stĂ„r ved tipset mitt at det i alle fall er greit Ă„ sjekke ut om man vil sjekke muligheten for bedre plass fremfor hotellđ Det er billig ja! Vi, familie pĂ„ 4 bodde to netter i Edinburgh pĂ„ vei hjem fra Englandsferie i august. Betalte 4200,- pr natt for et enkelt familierom pĂ„ flyplasshotell. August er nok den dyreste hotellmĂ„neden i byen. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Linny1111 Skrevet 1. november #11 Del Skrevet 1. november mammams skrev (34 minutter siden): Det er billig ja! Vi, familie pĂ„ 4 bodde to netter i Edinburgh pĂ„ vei hjem fra Englandsferie i august. Betalte 4200,- pr natt for et enkelt familierom pĂ„ flyplasshotell. August er nok den dyreste hotellmĂ„neden i byen. August kan absolutt ikke sammenlignes med resten av Ă„ret đ  Da er det Edinburgh Festival og fullstendig kaos. Hotellprisene mangedobles. NĂ„r Oasis spiller i august neste Ă„r, kan vi muligens fĂ„ de dyreste hotellprisene noensinne. Det blir interessant. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ