AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg er en kvinne på 50+ som ønsker råd om hva jeg kan gjøre for å få lengre og dypere søvn. Slik det er nå sover jeg dypt mellom 30 minutter og en time hver natt (bruker klokke som registrerer). Legger meg og står opp til samme tid hver dag, sovner umiddelbart, våkner av meg selv, sover mellom 6,5 og 7,5 timer hver natt. Men ønsker altså bedre søvnkvalitet i form av dypere søvn. Råd? Erfaringer? Anonymkode: 5ed2d...bbe
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Skrevet 21. oktober 2024 Etter jeg begynte å trene tunge styrkeøkter på ettermiddag/kveld, så forbedret søvnkvaliteten seg dramatisk. Anonymkode: b7cb3...a2a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter jeg begynte å trene tunge styrkeøkter på ettermiddag/kveld, så forbedret søvnkvaliteten seg dramatisk. Anonymkode: b7cb3...a2a Ja, glemte å si det, men trener allerede aktivt fire ganger i uka, både styrke og kondisjon. På ettermiddag/tidlig kveld. Kan du gi tall på hvordan søvnkvalitet forandret seg? Anonymkode: 5ed2d...bbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå