AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Etter 5 mnd føler jeg fremdeles at jeg må bevise jeg er god nok. Det impliseres at jeg er litt tung og drikker for mye. Ikke beskyldninger , men noen setninger her og der som forsterker følelsen av at jeg blir sett på som strevende. Han har åpnet hjemmet sitt for meg og jeg har møtt hele familien. Vil så gjerne passe inn, men vil heller ikke miste selvrespekten og gå inn på premissene om at jeg ikke er god nok. Kjenner jeg craver kjærlighet og viser han alt jeg kan gi komplimenter og omsorg . Lager middag og har invitert familien hans på restaurant og tur til mine foreldre . Han viser i handling han inkluderer meg i sitt innerste , men jeg skulle ønske ordene med ømhet og kjærlighet ogaå kunne komme fra han. Noen som kjenner seg igjen ? Jeg liker han , men noen ting stusser jeg på - som at jeg er «billig i drift» . Dette er da ikke noe en kvinne ønsker å høre - som om det er feil at jeg ikke krever mye? Eller ? Anonymkode: 273b0...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Høres hvertfall ikke ut som dette har noe fremtid. Så hva er vitsen? Anonymkode: 76e09...662 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres hvertfall ikke ut som dette har noe fremtid. Så hva er vitsen? Anonymkode: 76e09...662 Hva konkret mener du er årsaken til at dette ikke har noen fremtid? Anonymkode: 273b0...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hva er å drikke for mye? Er det sånn at du har veldig høy BMI? Anonymkode: ef396...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er å drikke for mye? Er det sånn at du har veldig høy BMI? Anonymkode: ef396...71b 27,7 Anonymkode: 273b0...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hva eeeeeer det med norske kvinner og deres lave standard? Halo, bare den komentaren om at du er «billig i drift» burde jo vært et rødt flagg. Leste akk en annen tråd om hvordan en dame klagde på at hun sa elsker deg til mannen og ga han masse kos og fine ord men aldri fikk noe tilbake, og lurte likevel på om han var glad i henne elns. Hvorfor gidder dere å gi så mye når du nesten ikke får 1/3 engang av det tilbake? Han gir jo 1% av seg, mens du gir 99% og likevel får han til å føle deg ikke god nok. Det er jo nettopp derfor. Gi han samme energien tilbake da vel!! Så skal du se hvor fort han endrer seg. Det der hadde jeg aldri giddet. Veldig mange menn liker faktisk å måtte jobbe litt for å vinne dama, du er aaaaaltfor tilgjengelig og gir for mye av deg selv, uten at du får tilbake noe. Anonymkode: 840d3...659 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #7 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvor ofte og mye drikker du? Anonymkode: 6da9f...aac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Del Skrevet 21. oktober 2024 Det høres ut som det er slitsomt for deg, ts. hvorfor i allverden skal han antyde at du er for stor? Kjipt altså. Tatt med familien hans på restaurant -og på Tur til dine foreldre - det hans mor og far eller er det barna hans? Uansett litt mye etter bare 5 mnd? Kanskje du skal roe ned litt? Anonymkode: 01085...248 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #9 Del Skrevet 21. oktober 2024 Drikker du for mye da? Anonymkode: a6efa...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #10 Del Skrevet 21. oktober 2024 «Billig i drift» kunne blitt sagt om meg som en artighet siden jeg ikke tåler så mye alkohol 😂 Så det kommer helt an på i hvilken sammenheng kommentaren kom. og BMI på 27,7 er mye. Jeg er vanlig slank og må legge på meg 20 kg for å få den bmien. Og den drikkinga… er det nødvendig? Anonymkode: 01470...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #11 Del Skrevet 21. oktober 2024 Er ikke 27 rett oppunder normalt, da? Selv om «hun over» er veldig slank sier ikke det noe om oss andre, altså. (Men flott å kunne skryte av det, da). Anonymkode: 01085...248 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #12 Del Skrevet 21. oktober 2024 Du prøver for hardt. Han må få gjøre noe for deg også. Det er nok det han mener med «billig i drift». Du må la ham få anstrenge seg litt. Anonymkode: ddd50...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #13 Del Skrevet 21. oktober 2024 Det er ikke sikkert han mente noe negativt med å si at du er billig i drift, kanskje han mente at du krever lite, ber ikke om at dere drar på kostbare turer, restaurantbesøk, sånne ting? Synes det er verre at han kritiserer deg for det andre. Han har jo valgt deg, og om du skulle være litt rund, så er ikke det noe å klage over (ikke hør på hun tøysa som mener man skal være radmager). Det verste er at han har fått deg til å bli usikker. Du føler deg ikke elsket, men at du skal streve for å få hans gunst. Det er ikke attraktivt for en mann å være slik. Som han karen et stykke over skrev: Slutt å oppføre deg som at du skal fortjene ham! La ham jobbe litt for å få deg! Slapp mer av, og hvis du fortsatt kjenner deg ukomfortabel av hele greia, så finn døra. Anonymkode: 18e24...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #14 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er ikke 27 rett oppunder normalt, da? Selv om «hun over» er veldig slank sier ikke det noe om oss andre, altså. (Men flott å kunne skryte av det, da). Anonymkode: 01085...248 Over 25 er overvekt Anonymkode: 9b8e4...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #15 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Drikker du for mye da? Anonymkode: a6efa...4c6 Det er nok her det ligger, siden hun ikke svarer på dette. Man skal jobbe hardt for å overbevise noen om at alkoholforbruket ikke er noe problem, når tvilen har festet seg. Anonymkode: 0c78e...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #16 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok her det ligger, siden hun ikke svarer på dette. Man skal jobbe hardt for å overbevise noen om at alkoholforbruket ikke er noe problem, når tvilen har festet seg. Anonymkode: 0c78e...f78 Drikker like ofte som ham. Naturligvis endel i starten typ wining og dining, men ellers i helger og ved sosiale anledninger når det er naturlig. Vi snakker ikke «drikking», men nytelse av alkohol der sosiale settinger innbyr Til det. Anonymkode: 273b0...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. oktober 2024 #17 Del Skrevet 22. oktober 2024 Forstår ikke det du sier som kanskje han tenker du er billig i drift? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #18 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hva skal du med en kjæreste du ikke føler deg trygg med? Anonymkode: 2d3ce...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #19 Del Skrevet 22. oktober 2024 exictence skrev (Akkurat nå): Forstår ikke det du sier som kanskje han tenker du er billig i drift? Hva mener du? At jeg ikke krever mye. Tar til takke med nærhet og intimitet antakeligvis . Aner ikke . Vi bor i Oslo og har alle muligheter for dyre utflukter - jeg vil bare ha en intim hverdag uten de store fasjonable høydepunktene . Anonymkode: 273b0...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #20 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Drikker like ofte som ham. Naturligvis endel i starten typ wining og dining, men ellers i helger og ved sosiale anledninger når det er naturlig. Vi snakker ikke «drikking», men nytelse av alkohol der sosiale settinger innbyr Til det. Anonymkode: 273b0...b38 Hva er grunnen til at han sier du drikker for mye da? Anonymkode: 93c90...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå