Gå til innhold

Batman eller Superman

Hvem liker dere best av Batman og Superman  

29 stemmer

1. 1. Hvem liker dere best av Batman og Superman

• Batman
      19
    • Superman
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg driter vel i talentet, Dean Cain er jo bare helt herrrrrrrrrlig!!!!! Her får du konkurransen din, Lois, og jeg kan love deg den er hard :sjarmor:

Tok opp alle episodene på video da jeg var 14, har sett de sikkert 20 ganger :sjenert:

Batman er en pingle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Batman helt klart! Han ser ut som om han ikke har hørt på annet enn metall siden han var tre år. Badass kostyme med badass belte som har de mest badass gadget-tingene.

Skrevet

Alt etter som. Batman er mer mystisk enn supermann. Supermann er litt for snill. Jeg liker litt ondskap... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Helt klart Batman! Han har da sannelig klart å følge tidens mote. Supermann må da fatte og begripe at spandex og trusene utenpå er ut! Dessuten er menn i spandex fra topp til tå, samt høye støvler noget tvilsomt.

Jammen?

Skrevet

Jammen hva? Batman har forstått at 80-tallet er over og kler seg mer moteriktig nå. Han har dessuten gått over til de tyngre stoffene som latex og gummi, og gjør det bra med det.

Skrevet

Denne voten og debatten er uansett bortkastet.

I en kamp mellom Supermann og Batman ville vinneren vært Chuck Norris.

Skrevet

Var jo forelska i Supermann jeg da... :sjenert: Selv om jeg syns Batman var tøff, er/var han nok ikke favoritten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...