Gå til innhold

Batman eller Superman

Hvem liker dere best av Batman og Superman  

29 stemmer

1. 1. Hvem liker dere best av Batman og Superman

• Batman
      19
    • Superman
      10

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Hvem er deres favoritt av Batman og superman.

personlig sier jeg Batman

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Batman. :sjarmor: Han ser mye mer mystisk ut med maska. :ler: Også går han i svart. :sjarmor: For mye farger på Supermann.

Skrevet

Batman. I hvert fall etter at jeg så Batman Begins, den var jo superbra!

Skrevet

Helt klart Batman! Han har da sannelig klart å følge tidens mote. Supermann må da fatte og begripe at spandex og trusene utenpå er ut! Dessuten er menn i spandex fra topp til tå, samt høye støvler noget tvilsomt.

Skrevet

Batman. Han mørk og mystisk. En hardbarka tøffing med rå bil og mye penger! :sjarmor:

Samtidig er han jordboer så sannsynligheten for å bli svidd av laserøyne i enkelte ellers behagelige situasjoner er mye mindre.

Men supermann kan fly da... :sjenert:

Skrevet

Batman! Er fan av vigilante-aksjoner, og folk som tar loven i egen hånd for å ordne opp med det de mener er urettferdig. Superman virker litt mer pinglete.

Gjest King James
Skrevet

Superman pinglete...Selv om jeg som sakt finent barman bedre.

Så er det veil feil og si at en som kan flytte en hel planet ut av dens bane for pingle. ( Ihvertfall i tegne serien gjorde han det )

Men superman er faktisk ikke den sterkeste superhelten det finnes en som er sterkere.

Skrevet

Batman, uten tvil. han har mer stil enn Supermann, og lever i et mer interessant univers.

Gjest LoisLane
Skrevet
Superman virker litt mer pinglete.

:sinnatagg:

Men superman er faktisk ikke den sterkeste superhelten det finnes en som er sterkere.

Supermann er den med gentlest touch. Ikke alltid styrke det kommer an på, vettu.

Batman, uten tvil. han har mer stil enn Supermann, og lever i et mer interessant univers.

Jeg trives helt fint i dette universet, takk.

Ser at Supermann er litt ut, og det passer meg egentlig fint. Er ikke så altfor glad i konkurranse...

Savner forresten en boksesmiley.

Skrevet

Vær glad Lois! Du har jo fått Supermann helt for deg selv.. :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Selvsagt Batman! Han har sans for stil, og ikke minst er han et vanlig menneske med en agenda.

Supermann har overhode ikke stil, og så er han jo en alien med superkrefter. Det er ikke noe stort ved at en med superkrefter gjør det han gjør, men det er derimot litt av en bragd at Batman som en vanlig dødelig gjør som han gjør.

Dessuten virker Batman mye mer intelligent enn Supermann.

Skrevet

Etter supermans egen ord fra tegneserien Justice League som går på cartoon network. Så sier Superman at Batman er den smarteste av dem.

Superman er jo en av de få som kjenner batmans sanne identitet.

Men selvom jeg liker Batman bedre. Er jeg ikke enig at superman mangler stil. Men han har kanskje ikke så mye stil som Batman

Skrevet

Batman!

Gjett hvem som satt spikra foran TV'en hver gang de gamle batman-episodene (altså;de gamle-gamle-pow-dunk-smack!!-episodene)gikk for mange herrens år siden? :ler:

Skrevet

Superman. Kanskje pga Dean Cain i rollen som Superman i serien Lois & Clark. :rodme:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Batman, ser for meg George Clooney.  :sjarmor:

Holder en knapp på Val Kilmer jeg :sjarmor:

Men du burde vel egentlig ikke foretrekke verken den ene eller den andre, SPIDERMÆN :ler:

Skrevet

Men min Spiderman går på SYRE!!!

(en Tobey Maguire på syre :ler: )

Gjest King James
Skrevet

Den beste batman er Christian Bale.

Val Kilmer og George Cloony er helt elendige.

Mens Michael Keaton er bra den nest beste.

Jeg bare lurer om dere velger favoritter av talent eller hvor fine de er ?

Skrevet

Som oftest gjennom talent.. Jeg synes Dean Cain også var flink i rollen som Superman, en av de få rollene jeg har likt ham i...

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...