Gå til innhold

Skal man helst ringe NAF, forsikringen eller verkstedet (som ga deg mobilitetsgaranti)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forutsatt at man har veihjelp gjennom alle tre. Og hvis det er ny bil er det ofte du kan ringe direkte til produsenten.

Altså hvis man har motorstopp eller lignende.

Anonymkode: a1e48...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ringer du det tlf.nr du har fått fra verkstedet hvor du hadde service. Det er mobilitetsgarantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor betaler du for veihjelp hos NAF når du har veihjelp via verkstedet.

Anonymkode: 0c473...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor betaler du for veihjelp hos NAF når du har veihjelp via verkstedet.

Anonymkode: 0c473...e2a

Fordi naf kan betale reise hjem for fører og passasjerer, reise for å hente bil. Ekstra overnatting. Frakt av feks campingvogn og mye mer. 

Anonymkode: 8f5f9...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi naf kan betale reise hjem for fører og passasjerer, reise for å hente bil. Ekstra overnatting. Frakt av feks campingvogn og mye mer. 

Anonymkode: 8f5f9...ff4

Får man ikke det på reiseforsikringen?

Anonymkode: 0c473...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Får man ikke det på reiseforsikringen?

Anonymkode: 0c473...e2a

Anonymkode: 8f5f9...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Får man ikke det på reiseforsikringen?

Anonymkode: 0c473...e2a

Erfarte selv at det fikk man ikke etter å uskyldig ha havnet i ei ulykke. Samme erfaring ved bilhavari. Men fått god hjelp av naf.

Anonymkode: 8f5f9...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også de tre alternativene, og jeg valgte å ringe mobilitetsgarantien. Det er vel litt hipp som happ hvem man ringer. Jeg unngikk forsikringen fordi de tar 500 i egenandel. Og så tenkte jeg at hvis jeg ringte mobilitetsgarantien så var muligheten større for at de ville frakte bilen til "mitt" verksted.

Naf er jeg medlem i for å få rabatt på forsikringene mine. Rabattene er større enn hva medlemsskapet koster, så derfor er jeg medlem selv om jeg egentlig ikke trenger veihjelpen. 

Anonymkode: 4ca61...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har også de tre alternativene, og jeg valgte å ringe mobilitetsgarantien. Det er vel litt hipp som happ hvem man ringer. Jeg unngikk forsikringen fordi de tar 500 i egenandel. Og så tenkte jeg at hvis jeg ringte mobilitetsgarantien så var muligheten større for at de ville frakte bilen til "mitt" verksted.

Naf er jeg medlem i for å få rabatt på forsikringene mine. Rabattene er større enn hva medlemsskapet koster, så derfor er jeg medlem selv om jeg egentlig ikke trenger veihjelpen. 

Anonymkode: 4ca61...868

Det er mulig med NAF-medlemskap uten veihjelp. Det har jeg.

Anonymkode: 0c473...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er mulig med NAF-medlemskap uten veihjelp. Det har jeg.

Anonymkode: 0c473...e2a

Men mister man ikke fordelene med rabatter da? Jeg mener at jeg sjekket det, og fant ut at jeg måtte ha det dyreste medlemsskapet (med veihjelp) for å få rabatter. Men jeg skal ringe de. Det er mulig jeg har misforstått. 

Anonymkode: 4ca61...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...