GÃ¥ til innhold

Julebrunost 🎄


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket Coop Extra, men finner den ikke der. Hvor har dere fått tak i den i år?

Anonymkode: ed0db...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Min lokale Extra hadde et bittelite område helt på siden av en kjøleboks (den man kommer til først i butikken hvor de bruker å ha tilbudsvarer). Var bare typ 2-3 små brett, har vært flere ganger i butikken uten å ha sett de :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,den er ikke mye god.Ble kvalm etter 2 skiver.

Anonymkode: 1e2d7...a9b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dere som hamstrer som er skyld i at det blir tomt og andre ikke får kjøpt.. hamstre julebrunost liksom.. dere må ikke sitte å trøkke det i dere året rundt, vet dere.

Anonymkode: 4f5fb...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Extra. Vi har masse 😄

Anonymkode: d569c...a1f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så etter den på Rema1000 i går. Fant den ikke.. Skal sjekke Kiwi. Julebrunost må jeg ha!

Anonymkode: b23d3...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer julebrunosten! Det gledes. Jeg skal storhandle i morgen 🌲 jeg er egentlig motstander av å åpne julesesongen for tidlig men gjør et unntak for julebrunosten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner den ikke. Eller finner, men utsolgt 😢

Anonymkode: e372a...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg finner den ikke. Eller finner, men utsolgt 😢

Anonymkode: e372a...daa

Sikkert pga folk hamstrer osten når den kommer i butikk (blant annet Helenemoo skrev at hun kjøpte mange pakker om gangen), så sikkert derfor det er tomt når folk som ikke hamstrer først skal kjøpe seg en pakke 😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri smakt selv om jeg elsker brunost! Hva er spesielt (godt) med julebrunosten da?

Anonymkode: 64cdc...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knottogtott skrev (17 minutter siden):

Sikkert pga folk hamstrer osten når den kommer i butikk (blant annet Helenemoo skrev at hun kjøpte mange pakker om gangen), så sikkert derfor det er tomt når folk som ikke hamstrer først skal kjøpe seg en pakke 😤

Ja. Og sånne som luksusfellen Hallgeir😂 https://www.godt.no/aktuelt/i/73Rv3v/hallgeir-kvadsheim-jubler-ikke-et-sekund-for-tidlig

 

 

Anonymkode: e372a...daa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Aldri smakt selv om jeg elsker brunost! Hva er spesielt (godt) med julebrunosten da?

Anonymkode: 64cdc...668

Jeg er ikke så veldig glad i vanlig brunost. Men digger julebrunosten. Særlig på kjeks/knekkebrød. Den er søtere og mer krydrete. Vanskelig å forklare, må prøves 

Anonymkode: e372a...daa

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...