AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hentet sønnen min tidlig på skolen i dag fordi han skulle til legen. På vei inn så jeg en av guttene i klassen hans sammen med en ung jente som ropte og kjeftet på ham. Hun kjeftet hele tiden fra jeg kom inn i skolebygget, mens jeg ventet på at sønnen min skulle komme ut kle på seg, og mens vi gikk ut igjen. Kjefting i ett sett. Sønnen min sa at hun er den nye assistenten i klassen og er 20 år. Han sa at hun alltid skriker og kjefter. Jeg vet at barn kan overdrive innimellom. Og det kan jo hende at gutten faktisk hadde gjort noe som han trengte litt kjeft for. Men jeg fikk klump i magen av å høre på all kjeftingen. Trodde man hadde gått bort fra kjefting og over til å snakke sammen. Kan jeg nevne det for læreren en gang? Eller er jeg en håpløs forelder som blander seg i ting unødvendig? Anonymkode: f07b0...a95 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Vi ga tilbakemelding om en assistent som utleverte alle barna og favoriserte sønnen vår. Lærerne satte stor pris på det. Anonymkode: a3999...30a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #3 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi ga tilbakemelding om en assistent som utleverte alle barna og favoriserte sønnen vår. Lærerne satte stor pris på det. Anonymkode: a3999...30a Oi, det høres ikke bra ut med en sånn assistent. Ble ting bedre etter at dere sa fra? Anonymkode: f07b0...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #4 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg har selv vært assistent i en klasse, og måtte heve stemmen mange ganger for å få kontakt og få ungdommene til å høre etter… høres ikke bra ut når en tilfeldig foreldre kommer forbi nei., men ta en vakt selv og prøv.. Anonymkode: b9f28...00c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 22. oktober 2024 #5 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har selv vært assistent i en klasse, og måtte heve stemmen mange ganger for å få kontakt og få ungdommene til å høre etter… høres ikke bra ut når en tilfeldig foreldre kommer forbi nei., men ta en vakt selv og prøv.. Anonymkode: b9f28...00c Jeg har jobber mange år som assistent. Kommer kun på en type situasjoner hvor jeg måtte heve stemmen. Når jeg eller andre elever ble utsatt for voldelig adferd. Jeg har aldri hevet stemmen for å få elever til å gjøre noe, høre etter eller få kontakt med et barn. Ikke fungerer det heller. Idet du hever stemmen skrus fryktsenteret på i hjernen og en lærer INGENTING! Man fremstår som at man hører etter men de fleste fryser faktisk til og skrur av hodet helt eller delvis. Farlig er det ikke, men er det noe utvikling i det? Nei. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #6 Del Skrevet 25. oktober 2024 Loboto skrev (På 22.10.2024 den 23.04): Jeg har jobber mange år som assistent. Kommer kun på en type situasjoner hvor jeg måtte heve stemmen. Når jeg eller andre elever ble utsatt for voldelig adferd. Jeg har aldri hevet stemmen for å få elever til å gjøre noe, høre etter eller få kontakt med et barn. Ikke fungerer det heller. Idet du hever stemmen skrus fryktsenteret på i hjernen og en lærer INGENTING! Man fremstår som at man hører etter men de fleste fryser faktisk til og skrur av hodet helt eller delvis. Farlig er det ikke, men er det noe utvikling i det? Nei. Helt enig i det du sier men den gang var jeg ei lite spinkel jente med innestemme; ingen av gutter over 10 hørte hva jeg sa (da det var konflikter i klasserommet) helt håpløst 🫠 flere barske menn burde definitivt inn i skolen Anonymkode: b9f28...00c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 25. oktober 2024 #7 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt enig i det du sier men den gang var jeg ei lite spinkel jente med innestemme; ingen av gutter over 10 hørte hva jeg sa (da det var konflikter i klasserommet) helt håpløst 🫠 flere barske menn burde definitivt inn i skolen Anonymkode: b9f28...00c Jeg begynte som assistent når jeg var 22, og veide 45 kg. Kjenner fortsatt ikke igjen det som beskrives 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #8 Del Skrevet 25. oktober 2024 Loboto skrev (2 timer siden): Jeg begynte som assistent når jeg var 22, og veide 45 kg. Kjenner fortsatt ikke igjen det som beskrives 😅 Godt! Håper alle kan være sånn! Snakke med innestemme i konflikter og få resultater av det er jo fantastisk! Bra for alle at ikke ble assistent elle lærer.. Anonymkode: b9f28...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #9 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 22.53): Jeg har selv vært assistent i en klasse, og måtte heve stemmen mange ganger for å få kontakt og få ungdommene til å høre etter… høres ikke bra ut når en tilfeldig foreldre kommer forbi nei., men ta en vakt selv og prøv.. Anonymkode: b9f28...00c Har prøvd og roper selvsagt aldri Anonymkode: 3c286...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå