AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har tatt lyse striper og frisøren anbefalte å bruke sølvsjsampo. Da jeg skulle prøve den i dag så ble håret mitt helt forferdelig tuggete, det bare tovet seg sammen. Tok i balsam men det ble ikke så mye bedre. Tok lang tid å børste det ut. Er dette på grunn av sjampoen eller fordi håret mitt er blitt tørt etter strippingen? Kan foreksempel hårmaske hjelpe? Anonymkode: 1d8ad...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Begge deler. Anonymkode: 48e5b...5f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg brukte lilla hårmaske fra fanola. https://lyko.com/no/fanola/fanola-no-yellowmask-350ml?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw99e4BhDiARIsAISE7P9P7aMzaBvUYKiHQipAcu8CT6rpY5sDbBoFaEgrhOga7sZYDx0DEvEaAoJpEALw_wcB Brukte den innimellom men hadde denne lenge i håret. Håret mitt er bølgete og trenger god hårpleie og mye fukt for ikke å bli et kråkereir så maske fungerte best for min del. Anonymkode: 644ea...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Lillasjampo og bleking gjør håret tørt. En hårkur/maske vil hjelpe ja. Du trenger antagelig fukt og proteiner Anonymkode: ab0ea...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 Takk for tips 👍 Da prøver jeg hårmaske 😊 Anonymkode: 1d8ad...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå