Gå til innhold

Hvor mye puling får en singel sexy 50 åring i 2024?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Kjønn: Ikke viktig" står det på alle andre enn tre manneprofiler som skriver her. Det tror jeg ikke på idetheletatt..

Endret av carlberner1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man takker ja til hvem som helst kan man ha sex med mange. Ikke nødvendigvis ofte eller mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhenger i all hovedsak om du er begavet med de naturlige egenskapene til de mest forførende personlighetstrekkene. Du kan selvsagt gjøre en ting ut av å prøve å tilegne deg disse, men er dette noe andre alltid har beskrevet deg som er de svært mektige i å dra damer. 
Viktigst av dem alle: Karisma, er karismaen kraftig også virker den som magi på kvinner. Den soleklare andreplassen er humor. Deretter å ustråle naturlig selvtilitt som også tydelig kan bli sett i kroppspråk og gange pluss en sjarmerende måte å flørte på.

Har du alle disse engenskapene trenger du egentlig ikke mye annet for å være en uimotståelig damemagnet. Klassisk eksempel på dette er Brad pitts utstrålig i intervjuer som ble kalt «kongen av karisma». 
Pass på ordforådet ditt. Evnen til å være velformulert sikter mot emosjonell inntelligens, som er noe kvinner virkelig verdsetter i en mann. Da mange har mangler på dette sammenlignet med kvinner. Snakk på en filosofisk måte og hvis du liker filosofi vis dette. Dette er en egenskap man ofte bare ser i menn i filmer. Får du verden til å virke magisk og mystisk gir dette følelsen av at du får henne til å føle hun er i en film. 
still dype orginale spørsmål og prøv å gi svar som er så unike at man ikke si det er setning man har hørt før i flere settinger. Dine svar er unike for akkurat deg. 

Utseende er selvsagt en bonus også, men damer bryr seg i mye mindre grad om dette enn menn. Så lenge du ikke er tydelig overvektig og ser ut til å ha en usun livsstil. Som et ganske dealbreaker for begge kjønn. Å ha en trent kropp som skiller seg ut fra gjennomsnittet på din alder er utrolig sexy for kvinner, om du liker trening. Velg en litt «ungdommelig» hårsveis og husk å gjøre en ting ut av å style håret best mulig, og få det til å virke luftig. Viktig at du ikke har en ute av kontroll skjeggvekst, men endten er helt glattbarbert eller styler skjegget regelmessig. Ta vare på din hudrutine i ansiktet og ta i bruk en øyekrem om du f. Eks sliter med tydelige mørke ringer. 
Smil er noe av det mest sjarmerende og første kvinner legger merke til ved ansiktet. Har du misfarging av din kaffedrikking invester i tannblekning du enkelt kan bestille på nett. Ikke kle deg i den klassiske «det første jeg ser i klesskapet» ha din egen personlige stil og finn ut hviklen fargepalett som får deg til å «gløde».

Uansett du jobber med og hva dine interesser er, fortell om disse med stor innlevelse. En passion for hva en driver med er svært tiltrekkende. Gi komplimenter på utseende som er personlig rettet mot kvinnen unngå den standare «du er så pen» på repeat. Legg merke til det som er spessielt med henne og komplimenter dette. F.eks: «Du har så vakre øyne som får deg til å gløde» om hun har spessielle øyne. Dette viser at du legger merke til detaljer og viser til at du ikke er en fyr som sier det samme til alle kvinner for å prøve å få seg noe.
Utrolig viktig å komplimentere personligheten hennes, kun overfladiske komplimenter på utseende får deg til å virke overfladisk og materialltisk. Legg merke til det mest unike ved hennes personlighet og pek dette ut på en velformulert måte. Ikke oppfør deg som en k*t gris uansett hva du tenker på innsiden. Seksuell desperasjon er noe av det mest utiltrekkende av alt med menn. Indikerer at du ikke har hatt sex på lenge som man naturligvis tenker må være en grunn til at kvinner ikke vil ligge med deg. Unngå disse grise meldingene og nudsene.  

For all del ikke vær han grådige «hva bringer du til bordet» fyren. Dette svekker din maskulinitet kraftig. Spill på beskyttelses innstinket å la det være en selvfølge at du betaler for alle datene i begynnelsen. Ta med små som en overraskelse, som blomster, sjokolade, et armbånd og lignende. 

Anonymkode: ef395...2fc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K50 her og langt over gjennomsnittet attraktiv. Kan få ligg hver dag av kjekke unge menn hvis jeg vil. Gjennomsnittsalderen siste månedene er rundt 30.

Anonymkode: 37ae3...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

K50 her og langt over gjennomsnittet attraktiv. Kan få ligg hver dag av kjekke unge menn hvis jeg vil. Gjennomsnittsalderen siste månedene er rundt 30.

Anonymkode: 37ae3...289

Hvor møter du disse? Jeg blir inspirert 🔥

Anonymkode: ee546...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusher 50 og får fremdeles lange blikk fra damer i alle aldre og så mye sex som jeg gidder. Ikke mangel på tilbud for å si det sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusher 50 som mann, og kan få mye mer sex utenfor forholdet enn i ett langvarig forhold. Dvs flere ganger i uka. 

Så å være i forhold kan være frustrerende for en sexy 50åring med høy lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ekstremt mye tilbud ja, men takker ikke ja, fordi jeg har kjæreste. Tilfeldig sex med yngre menn ville uansett ikke gitt meg det jeg trenger.

Anonymkode: 6731b...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 19.52):

Så mye tilbud. Hvor mye får de og takker ja til? 

Anonymkode: c4f86...cdd

Pule faktisk

Anonymkode: 2f1fd...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift og får null sex hjemmefra. Er 40. Jeg har meg flere ganger i uken med kvinnelige kolleger mellom 30 - 50, og alle de vet at jeg er gift og har barn. 

Anonymkode: 5cb24...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...