Gå til innhold

Å spise rumpe er en av de tingene jeg burde ha holdt som en fantasi...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det varierer veldig fra person til person. Noen smaker død og fordervelse, selv om de nettopp har vasket seg. Andre smaker bare underliv, selv flere timer etter vask. Beste jeg har smakt var faktisk en vegetarianer, der smakte det egentlig bare hud.

Surt at det ikke var så digg som du hadde sett for deg da, TS 😂 Kanskje diett eller bedre vask kunne gitt en bedre opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg har tatt nok damer bakfra. Den gufsen som kommer opp der noen ganger forteller meg alt. 

Ville ikke vært komfortabel med å bli spist bak selv heller. Sikkert digg da. 

Anonymkode: babe0...0df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Eller "rimming", som dere kristne kaller det.
Jeg trodde det skulle være hett å sette tunga på et villig rasshøl - helt til jeg faktisk prøvde. Det smakte helt jævlig. Selv om det var nyvasket.

Ikke gjør det, folkens. Lær av mine feil. La det være med fantasien.

Anonymkode: 69c84...9c3

"nyvasket" er vel mer korrekt 

Om en virkelig er nyvasket, så er det verken lukt eller smak. Det er bare hud. Men ikke alle vet hvordan en vasker seg tydeligvis 

Anonymkode: 12843...fb3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe man gjør på friske unge, pene damer som ikke har født enda. Hadde en periode for noen år siden hvor jeg gjorde det, alle likte det. Husk at enten spiser du ræva til dama, eller så er det en annen fyr som kommer til å gjøre det.

Anonymkode: 396b5...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en tegning av Wulff Morgenthal: en som ligger i senga med bæsj på panna fra en annen som står i senga og teksten  er: "Akkurat da skjønte Martin at ha ikke tente på det likevel". Helt herlig. Tegninga, altzåh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...