Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk klar positiv test forrige uke og er ca 5-6 uker på vei tror jeg. Har en del symptomer, men sliter en del med smerter av og på i mage og rygg. Tenkte så klart i starten at dette er normalt, det er vanlig, men så fort jeg får disse smertene så tenker jeg automatisk at mensen kommer og det fucker jo litt med hodet mitt da... Det er nok helt fint inni der, men klarer ikke helt riste av meg følelsen om at noe er galt forde.

Ønsker egentlig bare å bli litt beroliget.. 

Anonymkode: dce8c...5fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smerter er ikke positivt. «Mensmurringer» er gjerne livmor som forbereder seg, men smerter blir noe annet. 

Anonymkode: e3c8d...352

Skrevet

Jeg hadde menssmerter stadig vekk de første ukene av graviditeten. Så ille at jeg faktisk flere ganger spratt opp av sengen på natta fordi jeg kjente menssmerter, løp ut på badet for å ta på bind, for jeg var helt sikker på at "nå går det galt, nå kommer mensen". Men det gikk ikke galt, og mensen kom ikke. Det bare kjentes sånn ut. Ingen blødninger heller.

Graviditeten fortsatte og resultatet er i dag i tjueårene :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde så mye menstruasjonslignende kramper at jeg gikk på privat ultralyd både i uke 8 og i uke 10 fordi det gjorde meg urolig. Jeg har bakovervendt livmor, så tror det kan være årsaken til at jeg kjente så mye på det frem til livmoren ble så stor at den "brettet seg ut". 

Anonymkode: db8f4...329

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...