AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Skrevet 21. oktober 2024 Mamma skal få blåtur i bursdagsgave av oss barna og vil gjøre en litt gøyal greie ut av det. Hun kommer bare til å få vite hva hun skal pakke ned og at hun skal på flyplassen. Noen som har tips? Kjedelig med bare et kort 😛 Anonymkode: a45dd...7b9
visp Skrevet 21. oktober 2024 #2 Skrevet 21. oktober 2024 Tenkte med en gang at blåtur var skitur til jeg så at det inkluderte en flyplass:) Hva med et lite rebusløp for å finne presangen?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #3 Skrevet 24. oktober 2024 Ikke gjør det. Folk liker å være forberedt. Gi henne gaven uten noe styr og latterliggjøring. Anonymkode: afa74...20e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Noen måneder gammel tråd, men hvordan gikk dette? Jeg vurderer selv å gi en blåtur i gave fordi det er noe jeg kunne ønsket meg selv, men har siste taler rett i at folk heller vil være forberedt? Hva menes med latterliggjøring? For min del får jeg nok aldri en blåtur, og ser jo poenget i å forberede seg siden jeg selv bruker mye tid på å planlegge mine reiser. I tillegg har jeg jo vært mange steder allerede, og jeg liker blant annet ikke varme. Noe en eventuell giver riktignok sikkert ville visst. Men er lov å drømme litt 😅 Anonymkode: 427a4...693
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai For meg ville det vært helt forferdelig. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å spille skuespill en gang. Håper virkelig ingen finner på noe slikt, bare fordi "hun liker å reise". 1) jeg liker ikke å ikke vite ting som skjer fremover, 2) jeg vil ha fullstendig kontroll på pakkingen. "fortelle meg hva jeg skal pakke?" Nei, det er ikke slikt det fungerer. Det er bare jeg som vet akkurat hva jeg trenger å ha med, og det kan variere veldig mye, selv for destinasjoner i samme land. 3) en del av gleden med å reise er jo å forberede seg. Hva man ønsker å se. Matretter man bør prøve. 4) jeg har veldig sterke meninger om hotellrom og faciliteter. Jeg må blant annet ha en liten balkong, eller kunne åpne et vindu skikkelig. 5) den som vet best hva jeg vil se, er jo jeg, så bare merkelig at noen andre skal bestemme dette. Anonymkode: aa180...594 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): 1) jeg liker ikke å ikke vite ting som skjer fremover, 2) jeg vil ha fullstendig kontroll på pakkingen. "fortelle meg hva jeg skal pakke?" Nei, det er ikke slikt det fungerer. Det er bare jeg som vet akkurat hva jeg trenger å ha med, og det kan variere veldig mye, selv for destinasjoner i samme land. 3) en del av gleden med å reise er jo å forberede seg. Hva man ønsker å se. Matretter man bør prøve. 4) jeg har veldig sterke meninger om hotellrom og faciliteter. Jeg må blant annet ha en liten balkong, eller kunne åpne et vindu skikkelig. 5) den som vet best hva jeg vil se, er jo jeg, så bare merkelig at noen andre skal bestemme dette. Anonymkode: aa180...594 Jeg ser den, en annen ting er at jo at man må søke fri hvis man er i jobb. Og jeg ville vært skeptisk til å bruke fridager på noe jeg ikke visste hva var. Og selv om man ikke er i jobb kan man jo ha andre planer. Men i jobbsammenheng er jeg litt misunnelig på de som får blåtur. Selv om minuset er at man må reise med kolleger 😅 Anonymkode: 427a4...693 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai når svigemor har bursdag så lager dem en rebuss hvor hun pelier og få forskjellige forestillinger i selve gaven Anonymkode: 2f7b8...db8
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Skrevet 11. mai Gi henne et kort og kanskje noen småting ved siden av som kan brukes på turen og kanskje også fungere som hint? Skriv en litt finere pakkeliste på fint papir. Legg kortet nedi en liten gavepose som pyntes med gavebånd etc. Anonymkode: 86584...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå