Gå til innhold

Jobbantrekk, bukser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kontorjobb med kleskode casual/pent og trenger tips til bukser. Ikke svarte dressbukser, men penere enn jeans. Liker rette modeller og ikke for korte. Har eplefasong. Noen som har gode tips til konkrete modeller? Vil helst ha ordentlig kvalitet, uten at det blir altfor dyrt 😊

Anonymkode: 9f6da...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Veldig glad. Tykt stoff som sitter veldig pent på. Har i svart, grønn og lys :) https://www.stories.com/en_nok/clothing/trousers/straight-trousers/product.wide-press-crease-trousers-black.1090941001.html

Anonymkode: 78bc4...a36

Det er akkurat noe sånt jeg er ute etter! Hvordan er den i størrelsen? Jeg vipper litt mellom M/L. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp disse og måtte returnere. Enten har jeg jeg blitt tykkere/fått litt mer muffinsvalk (det er jo alltid en mulighet) eller så er de akkurat litt små i midjen. Er vanligvis en 38 eller 40, her måtte jeg trengt 42 for at den ikke skulle sprike i lommene og vært ubehagelig trang i lengden. Enkelt å returnere, så ville prøvd 42 eller 44.

Anonymkode: 76b8b...3ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 16.36):

Det er akkurat noe sånt jeg er ute etter! Hvordan er den i størrelsen? Jeg vipper litt mellom M/L. 

Jeg er mellom 36/38 og har 38 i disse og da sitter de fint og behagelig. Mao kanskje litt små i str.

Anonymkode: 78bc4...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...