Gå til innhold

Teater i London - hvordan fikk du tak i billetter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ikke helt klok på hvordan man får tak i billetter til teater forestillinger i London. Skal i desember.... hvor kjøpte du billetter? Kan man reservere på nett og hente de ut i billettluken? Jeg ønsker fysiske billetter, ikke digitale billetter.. 

Anonymkode: 7fd65...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er alene, bare gå til teateret og kjøp. Jeg har fått skikkelig bra seter til utrolig god pris på den måten.

Anonymkode: fb323...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kjøp på nettet, vet du hva du vil på? Du kan kjøpe direkte fra teateret

Anonymkode: 04d07...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller som regel direkte fra teatret på nett. Tidlig hvis jeg vil ha bestemte plasser, sent hvis jeg vil ha lavere pris (men risikerer da at det blir utsolgt). En del teatre har ikke fysiske billetter lenger. 

Anonymkode: 16fd4...e62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper normalt billetter i god tid før jeg reiser. Dette for å være sikker på at jeg får billetter til akkurat det jeg vil se. Får billettene tilsendt på mail, men mulig du kan få fysiske billletter 🤷‍♀️. Pleier forøvrig å bestille via londontheatre.uk.co til London. Har også kjøpt direkte på teateret i London. Da har det vært mer at vi har gått forbi og tenkt at forestillingen kan være gøy å se, men ikke noe vi hadde tenkt på forhånd. Billigere billetter på den måten. 

Anonymkode: fc2c5...1dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 18.44):

Jeg blir ikke helt klok på hvordan man får tak i billetter til teater forestillinger i London. Skal i desember.... hvor kjøpte du billetter? Kan man reservere på nett og hente de ut i billettluken? Jeg ønsker fysiske billetter, ikke digitale billetter.

Hvorfor det? Jeg ser for meg at det kan by på problemer. Jeg antar et veldig mindretall tilbyr fysiske billetter - det er jo type 15-20 år siden samfunnet sluttet med slikt. Altså - du får jo en e-post som du kan gå og printe ut. Men det er jo en utrygg måte å oppbevare billetter på.. og de er fortsatt ikke «fysiske».

Anonymkode: 2b345...272

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 18.44):

Jeg blir ikke helt klok på hvordan man får tak i billetter til teater forestillinger i London. Skal i desember.... hvor kjøpte du billetter? Kan man reservere på nett og hente de ut i billettluken? Jeg ønsker fysiske billetter, ikke digitale billetter.. 

Det er nesten ingen som ikke bruker digitale billetter lenger

Anonymkode: fb593...2a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt rundt og funnet en håndfull sider som jeg tror er sikker. Pluss jeg har sjekket nettsiden til teateret direkte. 

Et eksempel på pris på samme forestilling, samme dato og sete:

Prince of Wales (teateret det spilles på): £100
Nettsiden til musikalen: £100
Londontheaterdirect: £118
Todaytix: £113
Londontheatre.co.uk: £122
TKTS (officiallondontheatre.com): £100

Det er 300 kr prisforskjell fra billigst til dyrest. Jeg tenker det er for godt til å være sant 😅 Men, som du ser så har TKTS, som er en fysisk utsalgssted du kan dra til i Leicester Square, har samme pris som teateret og den offisielle nettsiden til musikalen. Så da må jo £100 som er billigst, være trygg pris og ikke noe lureri. Ikke sant?

Grunnen til at jeg ønsker fysiske billetter som kan hentes på teateret eller i boden på Leicester Square, er fordi jeg ønsker ikke å bli svindlet og lurt med en digital e-billett. Dessuten liker jeg fysiske billetter, fine samleobjekter fra turen.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har sett litt rundt og funnet en håndfull sider som jeg tror er sikker. Pluss jeg har sjekket nettsiden til teateret direkte. 

Et eksempel på pris på samme forestilling, samme dato og sete:

Prince of Wales (teateret det spilles på): £100
Nettsiden til musikalen: £100
Londontheaterdirect: £118
Todaytix: £113
Londontheatre.co.uk: £122
TKTS (officiallondontheatre.com): £100

Det er 300 kr prisforskjell fra billigst til dyrest. Jeg tenker det er for godt til å være sant 😅 Men, som du ser så har TKTS, som er en fysisk utsalgssted du kan dra til i Leicester Square, har samme pris som teateret og den offisielle nettsiden til musikalen. Så da må jo £100 som er billigst, være trygg pris og ikke noe lureri. Ikke sant?

Grunnen til at jeg ønsker fysiske billetter som kan hentes på teateret eller i boden på Leicester Square, er fordi jeg ønsker ikke å bli svindlet og lurt med en digital e-billett. Dessuten liker jeg fysiske billetter, fine samleobjekter fra turen.

TS

100 er ikke lureri, nei 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...