AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Fiendtlig stemning her synes jeg. Virker som det kun er langtidsprøvere som har lov å uttale seg. Anonymkode: 441c7...cd6 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Tenker du på prøver-forumet nå? Anonymkode: 7a884...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fiendtlig stemning her synes jeg. Virker som det kun er langtidsprøvere som har lov å uttale seg. Anonymkode: 441c7...cd6 Tror du er i feil forum? Uansett er det lurt å se an trådene litt. Hvis en tråd handler om noen som har prøvd i to år, er de nok ikke så interessert i å lese om noen som ble gravid på første forsøk, f.eks. Også er dette kvinneguiden. Uansett hva du skriver om, så vil du få minst et nebbete svar, dessverre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen men synd en sitter med en slik opplevelse. Jeg er ikke langtidsprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 Nei, jeg tenker ikke på prøver-forumet, der vet jeg det er slik stemning, men overrasket hvor nebbete svar enkelte her inne også serverer. Hyggeligere stemning på Babyverden Anonymkode: 441c7...cd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, jeg tenker ikke på prøver-forumet, der vet jeg det er slik stemning, men overrasket hvor nebbete svar enkelte her inne også serverer. Hyggeligere stemning på Babyverden Anonymkode: 441c7...cd6 Har du konkrete eksempler? Jeg synes folk stort sett får veldig alrighte svar her. Når jeg spør om noe her inne, synes jeg i alle fall at jeg stort sett får veldig hjelpsomme svar. Anonymkode: 7a884...5c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 det finns andre forum som heter babyverden f.eks. Jeg syns ikke det er dårlig stemning her. Anonymkode: 019a8...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #8 Del Skrevet 26. oktober 2024 Anbefaler dette: https://forum.klikk.no/foreldre/ Anonymkode: e7357...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #9 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg har ikke slitt, men trenger å få utløp for meningene mine anonymt, av og til. Er kvinne, antifeminist og ønsker å fremme fordelene med er mer konservativt syn på kjønnsroller. Ytrer meg aldri fiendtlige eller går til angrep. Anonymkode: 2334e...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 18.41): Fiendtlig stemning her synes jeg. Virker som det kun er langtidsprøvere som har lov å uttale seg. Anonymkode: 441c7...cd6 Det handler vel mer om at enkelte som ikle har prøvd lenge mangler sosial kompetanse og spyr ut ufølsomme kommentarer som virkelig stikker for de som har prøvd lenge. Husk at halve tittelen på dette underforumet er "ufrivillig barnløse", da er det rimelig å forvente at folk tar litt hensyn. Man går ikke inn på en tråd i "Bil og motorsport"-underforumet og skryter om Porschen sin i alle trådene til folk som spør etter en rimelig bil fordi de har dårlig økonomi. Da må man forvente at folk prøver å lære deg opp i hva som er passende. Jeg synes det er bra at folk står opp for seg selv jeg, det er så mange egoistiske mennesker som ikke ofrer andre mennesker en tanke. De burde irettesettes slik at de ikke sårer flere enn de allerede har gjort. Det er helt ok å ha ulike opplevelser og ulikt syn på ting, men man må alltid tilpasse ytringene sine etter publikummet man snakker til, det er forventet høflighet. Anonymkode: 146dd...05f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 28. oktober 2024 #11 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Nei, jeg vil ikke si at dette forumet kun er for langtidsprøvere. Jeg venter baby nummer tre og ble fort gravid med alle tre, men syntes det var godt å ha dette forumet å lufte tankene i da jeg opplever at «prøvertiden» blir veldig altoppslukende. Jeg har absolutt ikke opplevd folk i dette forumet som fiendtlige🥰 Da vil jeg heller si at det er dårligere stemning på «barn og familie» og «graviditet og spedbarnstiden», DER er det mye dømming og mammapoliti der😅 Endret 28. oktober 2024 av Tjoheiii 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #12 Del Skrevet 4. november 2024 Enig i at mange skriver veldig krasse og nebbete svar, noen bør virkelig tenke seg litt om selv om man er ufrivillig barnløs så er man i ulike situasjoner og ikke alle som er kommet like langt i løpet og kjenner til alt av begrep, behandlingsregimer osv Jeg får svar men føler meg ofte dum, og angrer på å ha spurt. Anonymkode: 91f39...e86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå