Majka Skrevet 25. februar 2006 #1 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Samboeren min har fått skikkelig tørr hud i ansiktet. Siden toalettmappen hans ikke inneholder stort annet enn deo og barberhøvel, tenkte jeg at jeg kunne spandere på ham en god fuktighetkrem. Er det noen som har kjøp en god en til sin kjære, eller har tid til å kikke på badet hva han bruker? Gjerne en serie eller lignende med peeling og slikt (som kanskje kan kjøpes fra Strawberrynet ). Har ikke så mye aktuelt å låne bort for tørr hud, siden jeg har fet hud selv, og mine kremer mest sansynlig ville tørket huden hans ytterligere. Endret 25. februar 2006 av Majka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #2 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg kjøpte dette skin kitet til samboeren min. Han var skeptisk til å begynne med, men nå elsker han produktene. Kitet varte i ca 1 måned og da det var tomt bestilte han produktene (untatt Medicated Clearing Gel) i stor størrelse. Han har fått en kjempeflott hud av det. http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/4087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Det så jo bra ut! Tusen takk for tips. Jeg er litt redd han blir skremt/forvirret av så mange forskjellige produkter på en gang hehe Endret 25. februar 2006 av Majka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #4 Del Skrevet 26. februar 2006 Hehe.. Det ble min også i begynnelsen. Han hadde ikke lyst til å bruke alt det der, men han innsåg fort at det fungerte veldig bra. Daglig bruker han bare 3 produkt. Rens, barbering og fuktighetskrem. 2 dager i uka bruker han skrubbekremen og Medicated Clearing Gel bruker han ikke, for han har ikke kviser. Barberoljen er noe han er mest fornøyd med. Det gjør at barberingen blir veldig tett og han skjærer seg mye skjeldnere. Gjør underverker for tørr hud. Jeg bruker faktisk å stjele den selv når jeg barber meg over hele kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2006 #5 Del Skrevet 26. februar 2006 Ikke alle menn har fet hud, men dette glemmer produsentene. Samboeren min har hud som er skikkelig tørr, og han bruker Skin Smoothing Cream fra Dermalogica, og av og til mandelolje (etter tips fra meg) under kremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 26. februar 2006 #6 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg kjøpte Cosmica ansiktskrem på apoteket til samboeren. Nå har huden hans fått en ny glød :kgblunk:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. februar 2006 #7 Del Skrevet 26. februar 2006 Biotherm har også en serie kremer til menn - denne bruker både mannen og min eldste sønn ... av og til, ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå