AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Litt sånn rart å ta opp her men vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Jeg har funnet en profil av en kar på tlf til kona som hun bruker til å snakke med eksen min. Og det er en lang samtale de har også.. jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere engang. Hva synes dere?? Anonymkode: de838...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Mener du at kona di lurer din eks? Anonymkode: 90ca8...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hva var innholdet i samtalen? Hva tror du hensikten med å få en samtale med eksen din kan være fra hennes ståsted? Anonymkode: 79038...cee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Denne var litt spenstig. Hva snakker de om? Anonymkode: 9b0a0...f0f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 (endret) Hva er det hun lurer på som hun ikke kan spørre deg om? Dette er veldig manipulerende. Tenk om du hadde gjort det mot hennes eks? Endret 21. oktober 2024 av Sander33 Ortografi din nysgjerrigper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 Profil? Hvor? Tinder? Anonymkode: fbdb5...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. oktober 2024 #7 Del Skrevet 21. oktober 2024 Catfishing! Fortell hva hun skrev da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 21. oktober 2024 #8 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jævlig rart å gjøre noe slikt! Hva i all verden er det hun skal med eksen din??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #9 Del Skrevet 21. oktober 2024 Sånt gjorde man når man var 13 år.... Så hvor gamle er dere? Er dere over 20 år er dette direkte patetisk og jeg hadde tatt det strengt opp med "Hva faen i helvete slags oppførsel er dette". Trolig hadde jeg sett ekstremt annerledes på min egen kone Anonymkode: 1a765...2b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 21. oktober 2024 #10 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvordan fant du profilen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. oktober 2024 #11 Del Skrevet 21. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt sånn rart å ta opp her men vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Jeg har funnet en profil av en kar på tlf til kona som hun bruker til å snakke med eksen min. Og det er en lang samtale de har også.. jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere engang. Hva synes dere?? Anonymkode: de838...ba8 Det skal veldig mye til for at jeg blir sint, men i dette tilfellet ville jeg blitt det. Om fruen hadde fisket etter informasjon fra eksen min, eventuelt lurt henne trill rundt. Jeg tror sjansen er stor for at hun med den handlingen ville skadet tilliten mellom oss såpass at forholdet hadde gått mot slutten. Det er mistillit, lureri, respektløshet og fullstendig galskap i èn og samme pakke. Og jeg hadde gitt beskjed til eksen min. Endret 21. oktober 2024 av Bombasi 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #12 Del Skrevet 21. oktober 2024 Trolleri trollera Anonymkode: 72d10...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 22. oktober 2024 #13 Del Skrevet 22. oktober 2024 Dette må være tull! Ingen voksne mennesker finner på noe slikt (håper jeg)… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #14 Del Skrevet 22. oktober 2024 Usj, den var ekkel. Det viser at kona di er veldig utspekulert og manipulerende, og usikker også. Jeg tror i stedet for å bli sint, ville jeg reagert med mer flauhet enn noe annet, og det ville jeg kommunisert tydelig. Hvor innmari flaut det er å gjøre slikt når man er voksen, og så ville jeg sagt at det eneste riktige er selvsagt å innrømme det for vedkommende. Deretter ville jeg sett hva kona responderte med. Hvis hun nektet å si det, ville det vist meg en karakter jeg ikke ønsker i en partner. Hvis hun hadde lagt seg flat med ydmykhet og innset at jo, herregud, du har helt rett, så flaut men jeg må innrømme det ja... Da kunne jeg tenkt at hun kunne avsluttet samtalen med en fiktiv avvisning og avsluttet og kun hun og meg hadde visst det fremover. Men jeg hadde vært ekstremt var på andre utspekulerte tendenser og manipuleringstaktikker i lang tid etter. Anonymkode: d3406...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #15 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hva er det hun skal snakke med henne om som hun ikke kan ta med deg er det jeg lurer på. Tror du hun kan mistenke at du fortsatt holder kontakt med eksen? Anonymkode: 418fb...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #16 Del Skrevet 22. oktober 2024 Catfishing.............. så jævlig flaut. Hva snakker de om da? Det kan være et utslag av såkalt retroaktiv sjalusi, man er sjalu på og nysgjerrig på kjærestens fortid. Hvem er denne andre han elsket, hvordan er hun, hvordan var forholdet deres, er jeg bedre enn henne, tenker han fremdeles på henne, eller hun på han. Eller hun kan mistenke at dere to fremdeles har en gnist eller kontakt, eller en affære. Jeg ble lagt til på snap en gang av en person som var en sjalu kjæreste som prøvde å fiske om jeg hadde noe greier med mannen hennes. Hun spilte en mann som prøvde seg på meg, men jeg luktet lunta ganske kjapt. Jeg hadde snakket med kona mi, jeg synes det er et ovetramp. Så trenger det jo ikke være helt krise liksom, kanskje bare litt nysgjerrighet som eskalerte, som hun er flau over og ikke gjør igjen. Men det er ikke helt greit, selv om det er eksen din som blir catfishet her, så er det på en måte invadering av dritt privatliv. Og muligens et tegn på manglende tillit, hvem vet hva motivasjonen er. Det er jo litt viktig her. Jeg hadde uansett tatt en prat om det og bedt henne både redegjøre for hvorfor hun gjør det, og slutte med det. Anonymkode: 80de7...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #17 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Litt sånn rart å ta opp her men vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Jeg har funnet en profil av en kar på tlf til kona som hun bruker til å snakke med eksen min. Og det er en lang samtale de har også.. jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere engang. Hva synes dere?? Anonymkode: de838...ba8 Få slutt på galheita. Si hva du har oppdaga og at dere må snakke sammen om hva som skjer. Spør hvorfor hun er så usikker på deg og eksen og hva som skjer. Anonymkode: 41f09...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #18 Del Skrevet 22. oktober 2024 Det var faktisk veldig lurt. Skjønner ikke at noen ikke har kommet på den før, her på KG. Det er jo ingen selvfølge å greie å finne vedkommende på en app, og så matche med henne, men det går jo an. Anonymkode: 16fe3...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå