AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvor lang ventetid pleier det å være for å få tatt lappen (automat)? Dette er snakk om en som kan kjøre og vil kun ha behov det det obligatoriske. Han er fylt 25 år og behøver ikke ta trafikalt grunnkurs. Vi har hørt at andre har tatt "hurtigpakker" på slikt, eller intensivkurs, men jeg finner ikke særlig på nett. Er det noen som vet? Anonymkode: 75824...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Det kommer vel helt an på hvor dere bor og hvilken trafikkstasjon dere tilhører eller skal bruke ved oppkjøringen? Anonymkode: 472dc...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor lang ventetid pleier det å være for å få tatt lappen (automat)? Dette er snakk om en som kan kjøre og vil kun ha behov det det obligatoriske. Han er fylt 25 år og behøver ikke ta trafikalt grunnkurs. Vi har hørt at andre har tatt "hurtigpakker" på slikt, eller intensivkurs, men jeg finner ikke særlig på nett. Er det noen som vet? Anonymkode: 75824...569 Hvis man skal følge forskriften må det vel skje over tre dager, og så må man vente tre dager etter siste obligatoriske aktivitet før oppkjøring. Hvis man ignorerer kravet om at obligatorisk opplæring skal være meldt inn tre dager før, kan man fikse det på tre dager. Hvis noen spurte meg i dag, ville jeg klart å være ferdig til onsdag neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå