AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Jeg lurer på hvor mye damer på alderen min(og andre aldre for den saks skyld) bryr seg om utseende på partner, hvis andre ting matcher og er tiltrekkende? Jeg er rundt 50 år, har datet noen, men tror jeg egentlig ikke bryr meg om utseende så lenge kroppen er tiltrekkende for meg. Men utseende er liksom det første vi vurderer ut fra.. Tror at utseende er attraktivt så lenge man liker personen. Hva tenker andre? Anonymkode: c06e2...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "men tror jeg egentlig ikke bryr meg om utseende så lenge kroppen er tiltrekkende" Anonymkode: c06e2...7ea Er ikke dette litt selvmotsigende? 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Jeg er på din alder, og selv om jeg er i et langvarig forhold er jeg jo ikke blind for menn likevel. Jeg bryr meg litt om utseende, men har aldri vært tiltrukket av de klassiske kjekkasene, uansett. At han sjarmerer meg er mye mer viktig enn at noen er klassisk pen. Anonymkode: 21be0...a08 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober Bryr meg veldig lite så lenge han er ren, har okei tenner, kammer håret (om han har) osv. Jeg har blitt tiltrukket av mange forskjellige i mitt liv - høye, korte, tynne, tykke, med og uten hår osv. Så det er ikke det viktigste for meg i hvert fall. Anonymkode: 7afe6...b88 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober Jeg bryr meg, men det betyr ikke at dere hvet hvem som er dem jeg liker eller ikke liker. Og oppførsel inngår i det ytre på et vis, i måten vi beveger oss, bruker stemmen osv. Liker mørkt hår. Høyde, øyenfarge, kropp, personlighet bruker å variere mer. Anonymkode: 1cdad...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg lurer på hvor mye damer på alderen min(og andre aldre for den saks skyld) bryr seg om utseende på partner, hvis andre ting matcher og er tiltrekkende? Jeg er rundt 50 år, har datet noen, men tror jeg egentlig ikke bryr meg om utseende så lenge kroppen er tiltrekkende for meg. Men utseende er liksom det første vi vurderer ut fra.. Tror at utseende er attraktivt så lenge man liker personen. Hva tenker andre? Anonymkode: c06e2...7ea Litt yngre enn deg, men ikke stort. Kroppen er vel i høyeste grad en del av utseendet? Jeg bryr meg ikke stort om utseende. Det går på kjemi og grunnleggende ting som hygiene, kommunikasjonsevner, mental tiltrekning, etc etc. Anonymkode: 6484a...0e4 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bryr meg, men det betyr ikke at dere hvet hvem som er dem jeg liker eller ikke liker. Og oppførsel inngår i det ytre på et vis, i måten vi beveger oss, bruker stemmen osv. Liker mørkt hår. Høyde, øyenfarge, kropp, personlighet bruker å variere mer. Anonymkode: 1cdad...f13 Er yngre. De fleste har ikke fått grått hår enda. Anonymkode: 1cdad...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #8 Del Skrevet 21. oktober Han kan være verdens kjekkeste og oppføre seg som en klyse...Det er ikke attraktivt. Han kan være en av de snilleste man har møtt, er sjarmerende på sitt vis og småfrekk. Det er sexy og veldig attraktivt 🤩. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #9 Del Skrevet 21. oktober Vel, en morsom historie. Da jeg chattet med min (nå samboer) på nett så sendte han et bilde av seg selv til meg. Jeg syntes han så litt småskummel ut og min første tanke var: "Han ville jeg aldri vært sammen med". Denne måneden feirer vi 20-års jubileum og har et stabilt og lykkelig forhold sammen. Anonymkode: 58bf0...321 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. oktober #10 Del Skrevet 21. oktober Er 49 og har flere langvarige forhold bak meg, blant annet et ti år langt ekteskap, hvor den fysiske tiltrekningen ikke var så sterk som den burde ha vært fra min side. Det funker bare ikke, og i hvertfall ikke seksuelt. Så nå har jeg snudd på flisa og har utelukkende datet yngre menn jeg syntes har vært helt uimotståelig tiltrekkende. Og fant til slutt en som i tillegg hadde personlighet, verdier og ønsker som matchet mine. Kommer aldri noen sinne igjen til å være sammen med noen jeg ikke får stjerner i øya av å se på og kjenner stolthet over at han er min. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #11 Del Skrevet 21. oktober Jeg bryr meg om utseende. Jeg hadde ikke datet/vært i forhold med en jeg ikke syntes er tiltrekkende. Hva jeg syntes er tiltrekkende trenger jo ikke å være det samme som noen andre i tråden her😊 Den klassiske «kjekkasen» er i hvert fall ikke min type. Jeg liker menn med særpreg. En x-faktor. Anonymkode: 6606f...c0f 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober Jeg falt pladask for en som var kraftig overvektig og slett ikke noe jeg så etter. Vi ble kjent og jeg likte å snakke med han, etterhvert kom det følelser fra min side. Dessverre har han så dårlig selvtillit at han ikke ville ha noe forhold. I følge han var ingen interessert i han pga vekten. Han likte meg godt og så på meg som ei han ville hatt som kjæreste, men nei. Ingen forhold i sikte med han. Vi omgås ikke lenger og jeg er heller ikke på utkikk etter noe nytt forhold. Har bestemt meg for å være alene resten av livet. K55 Anonymkode: dd96e...ca9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #13 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer på hvor mye damer på alderen min(og andre aldre for den saks skyld) bryr seg om utseende på partner, hvis andre ting matcher og er tiltrekkende? Jeg er rundt 50 år, har datet noen, men tror jeg egentlig ikke bryr meg om utseende så lenge kroppen er tiltrekkende for meg. Men utseende er liksom det første vi vurderer ut fra.. Tror at utseende er attraktivt så lenge man liker personen. Hva tenker andre? Anonymkode: c06e2...7ea Utseendet først her må jeg like. Så kommer resten. Jeg er 56. Anonymkode: eebd5...aed 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Del Skrevet 21. oktober Jeg må like det jeg ser i en type. Men det betyr overhodet ikke at han må være "billedkjekk". Glimt i øyet og fin personlighet gjør i grunn enhver mann temmelig kjekk med en gang🤩 Og kan han attpåtil snakke og føre en samtale, og viser oppmerksomhet og lyst til å være med meg, da hadde jeg vært solgt. Ikke funnet en slik mann til nå, dessverre ikke engang min eksmann😢 Anonymkode: b8b73...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #15 Del Skrevet 21. oktober Ingen av eksene mine blir sett på som spesielt kjekke, men jeg likte de og da ble de kjekke for meg. Mannen falt jeg for utseendet først, så personligheten, så klippet han seg og ble enda kjekkere Anonymkode: 36c53...45a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #16 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Litt yngre enn deg, men ikke stort. Kroppen er vel i høyeste grad en del av utseendet? Jeg bryr meg ikke stort om utseende. Det går på kjemi og grunnleggende ting som hygiene, kommunikasjonsevner, mental tiltrekning, etc etc. Anonymkode: 6484a...0e4 Ja, det er sant kroppen er en del av utseende, jeg var vel litt utydelig ☺️ Jeg tenkte på hva man ser først og det er ofte ansikt da Anonymkode: c06e2...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #17 Del Skrevet 21. oktober Irak skrev (5 timer siden): Han kan være verdens kjekkeste og oppføre seg som en klyse...Det er ikke attraktivt. Han kan være en av de snilleste man har møtt, er sjarmerende på sitt vis og småfrekk. Det er sexy og veldig attraktivt 🤩. Åh 🩷❤️ det er sant ☺️ Anonymkode: c06e2...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #18 Del Skrevet 21. oktober Gregarious skrev (5 timer siden): Er ikke dette litt selvmotsigende? Jo jeg var litt uklar.. Mener vel at man ser ansikt først da ☺️ Anonymkode: c06e2...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #19 Del Skrevet 21. oktober Jeg bryr meg med tanke på tiltrekning. Er man først forelsket eller glad i noen blir det litt mer rom for ‘’tabber’’ eller skavanker. Men det er selvfølgelig avgjørende for å bli tiltrukket i utgangspunktet. Anonymkode: f193f...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #20 Del Skrevet 21. oktober Sjarm! Jeg forelsker meg i sjarm😍😍😍 Anonymkode: 40dd1...7f4 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå