Gjest Wondering Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Forsøkte nå slik Veet for men; blant annet. På brystet blir det sorte prikker - hårene er der på en måte enda (ja, jeg vet at hårene blir "etset" bort), men jeg vil jo ikke ha slike sorte prikker - vil ha "ren" brystkasse... Har prøvd andre Veet produkter også. Hvordan kan jeg bli fin og hårfri med disse hårfjerningsproduktene, eller MÅ en ty til voksing? Og; dere som sier ikke fjern håret på brystet; vel jeg forsøker for å se hvordan det ser ut...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #2 Skrevet 26. februar 2006 Grunnen til at det blir igjen sorte prikker er at hårfjerningskremen ikke etser bort håret som er nede i hårfolikkelen, men bare det oppe på overflaten. Vil du fjerne hele håret er den eneste løsningen voksing. Det er ikke så vondt som det høres ut, og går raskt og holder seg glatt lenge...
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2006 #3 Skrevet 26. februar 2006 Hårfjerningskrem varer ikke lenge. Sorte prikker er vel fordi hårene kun er etset bort og ikke tatt fra roten. Anbefaler deg voksing hos salong. Klarer jeg så klarer du Det er uansett verst den første gangen. Senere så går det mye bedre.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2006 #4 Skrevet 26. februar 2006 Når jeg bruker Veet holder det i 4-5 uker. Synes det er ganske lenge, jeg...
Gjest *Gjest Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Da er du heldig med hårveksten din i så fall. Det er jo forskjellig fra person til person hvilke farge det er på hårene og hvor kraftige de er, så hos noen varer det lenge, men hos meg varer det bare noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå