AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Er i slutten av 30 årene og singel. Gikk igjennom et tøft brudd for litt over 2 år siden og ikke møtt en ny det har klaffet med. Det er et så stort ønske at det gjør vondt. Har venner men de er opptatt med sine liv. Har også familie jeg har et godt forhold til. Har en fin og sosial jobb. Men i min alder er familielivet det som er først hos alle. Så jeg faller utenfor. Og når det er mitt største ønske er livet rett og slett tungt for tiden. Noen som har noen gode råd for å holde motet oppe når det kommer til å kunne endre livssituasjonen min? Både i fasen som singel og også øke sjansene for å møte en. Anonymkode: e07b3...1f1 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Terapi. Anonymkode: 71e75...10d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Hvis du ikke vil ha proff hjelp så må du egentlig finne roa i situasjonen selv. Mindfulness, fokusere på hva som er bra i livet ditt, osv. kan være et sted å starte. Finn noen hobbier som tar deg ut blandt andre folk som liker de samme tingene som deg. For all de, unngå å bli bitter eller desperat. Anonymkode: 00de0...496 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober Om du er mann er dette helt normalt. Er du kvinne er det bare å hoppe ut i markedet å prøve ut nye menn, uten å investere for mye følelser. Anonymkode: 9d2ef...016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober Har det som deg. Det er trist og vondt. Men jeg gjør mye ting alene, som å dra på tur, gå på kino osv. Savnet er der, men det er blitt bedre etter at jeg har lært å kose meg i mitt eget selskap. Anonymkode: 242c9...938 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober Hvor mange katter har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månemannen Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er i slutten av 30 årene og singel. Gikk igjennom et tøft brudd for litt over 2 år siden og ikke møtt en ny det har klaffet med. Det er et så stort ønske at det gjør vondt. Har venner men de er opptatt med sine liv. Har også familie jeg har et godt forhold til. Har en fin og sosial jobb. Men i min alder er familielivet det som er først hos alle. Så jeg faller utenfor. Og når det er mitt største ønske er livet rett og slett tungt for tiden. Noen som har noen gode råd for å holde motet oppe når det kommer til å kunne endre livssituasjonen min? Både i fasen som singel og også øke sjansene for å møte en. Anonymkode: e07b3...1f1 Du må skrive om du er mann eller kvinne hvis du vil ha hjelp av oss. Hvis du er kvinne er det smarteste å gå på flere dates til du finner en du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #8 Del Skrevet 21. oktober månemannen skrev (16 minutter siden): Du må skrive om du er mann eller kvinne hvis du vil ha hjelp av oss. Hvis du er kvinne er det smarteste å gå på flere dates til du finner en du liker. Er det ikke det for en mann også da?🤔 Anonymkode: f2b5b...05d 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månemannen Skrevet 21. oktober #9 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke det for en mann også da?🤔 Anonymkode: f2b5b...05d det kan være ganske vanskelig å få dates som mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10 Del Skrevet 21. oktober månemannen skrev (5 minutter siden): det kan være ganske vanskelig å få dates som mann. For kvinner og 😊 Anonymkode: bd92b...663 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månemannen Skrevet 21. oktober #11 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For kvinner og 😊 Anonymkode: bd92b...663 teknisk sett riktig at det kan være vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober Jeg er kvinne for de som lurer. trådstarter. Anonymkode: e07b3...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #13 Del Skrevet 21. oktober Har stor medfølelse. Jeg har det også veldig vondt som singel. Men jeg har barn, men kjenner meg likevel veldig ensom. Og savner eksen min 😢 Jeg gjør mye sosialt med venner og familie, men savner liksom å ha en som "er min" med. Prøver å gå masse tur osv for å holde kroppen i gang og tankene borte, men det hjelper ikke alltid dessverre. Anonymkode: 4651e...498 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har stor medfølelse. Jeg har det også veldig vondt som singel. Men jeg har barn, men kjenner meg likevel veldig ensom. Og savner eksen min 😢 Jeg gjør mye sosialt med venner og familie, men savner liksom å ha en som "er min" med. Prøver å gå masse tur osv for å holde kroppen i gang og tankene borte, men det hjelper ikke alltid dessverre. Anonymkode: 4651e...498 Akkurat samme her, bare at jeg ikke savner eksen. Anonymkode: bd92b...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #15 Del Skrevet 21. oktober Man må like å være alene også. En kjæreste skal tilføre noe positivt, ikke være det eneste positive Anonymkode: b1cc3...e81 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 21. oktober #16 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er i slutten av 30 årene og singel. Gikk igjennom et tøft brudd for litt over 2 år siden og ikke møtt en ny det har klaffet med. Det er et så stort ønske at det gjør vondt. Har venner men de er opptatt med sine liv. Har også familie jeg har et godt forhold til. Har en fin og sosial jobb. Men i min alder er familielivet det som er først hos alle. Så jeg faller utenfor. Og når det er mitt største ønske er livet rett og slett tungt for tiden. Noen som har noen gode råd for å holde motet oppe når det kommer til å kunne endre livssituasjonen min? Både i fasen som singel og også øke sjansene for å møte en. Anonymkode: e07b3...1f1 Føler med deg. Velkommen inn i singelklubben. Jeg har vært singel i mange og har virkelig forsøkt så mye forskjellige arenaer å treffe noen. Det bare funker ikke. Det er vondt og leit men jo mer du fokuserer på alt det vonde jo mer næring gir du til det vonde. Du får bare ta det med ro og glede deg over det du allerede har. Kanskje er du på rett plass til rett sted og finner en som passer for deg. Eller ikke. Livet handler en del om en god porsjon flaks (tilfeldigheter). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #17 Del Skrevet 21. oktober VetAlt skrev (5 timer siden): Hvor mange katter har du? Hva mener du med dette? Er du en som liker å mishandle katter eller noe? Uansett så har det 0 relevans for innlegget til ts så skjønner ikke hva du mener med denne kommentaren? Hvis du har voldelige tanker så finnes det hjelp å få ❤️ Anonymkode: 203c2...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 21. oktober #18 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mener du med dette? Er du en som liker å mishandle katter eller noe? Uansett så har det 0 relevans for innlegget til ts så skjønner ikke hva du mener med denne kommentaren? Hvis du har voldelige tanker så finnes det hjelp å få ❤️ Anonymkode: 203c2...b2c Jeg insinuerer at hun var kattedame pga alder og at hun er singel. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #19 Del Skrevet 21. oktober Serafin skrev (1 time siden): Føler med deg. Velkommen inn i singelklubben. Jeg har vært singel i mange og har virkelig forsøkt så mye forskjellige arenaer å treffe noen. Det bare funker ikke. Det er vondt og leit men jo mer du fokuserer på alt det vonde jo mer næring gir du til det vonde. Du får bare ta det med ro og glede deg over det du allerede har. Kanskje er du på rett plass til rett sted og finner en som passer for deg. Eller ikke. Livet handler en del om en god porsjon flaks (tilfeldigheter). Det handler om det 😊 Veldig rart, men jeg tenkte på deg og hvor flink det virker som at du er til å oppsøke arenaer, bra for det sosiale behovene forbi å skulle møte noen også. Anonymkode: 90e57...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #20 Del Skrevet 21. oktober VetAlt skrev (7 timer siden): Hvor mange katter har du? Hunder mener du. Nå i 2024 er det hundedamene som regjerer på singelmarkedet. Anonymkode: 42ef3...653 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå