AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvordan får jeg opp hvem som har satt inn penger på min konto? Det står bare Overførsel. Dette er i Nordea. Pengene dukket plutselig opp på konto i morges men det står ingenting om hvem de kommer fra. Anonymkode: 23d0c...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Gi det noen dager. Tar ofte litt tid før den type info kommer om det er mellom banker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan får jeg opp hvem som har satt inn penger på min konto? Det står bare Overførsel. Dette er i Nordea. Pengene dukket plutselig opp på konto i morges men det står ingenting om hvem de kommer fra. Anonymkode: 23d0c...d8e Når banken har oppdatert kommer infoen du etterspør. Anonymkode: 9c4cf...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hvorfor kommer ikke all infoen samtidig? Det er jo veldig rart å si A men ikke si B. Anonymkode: 23d0c...d8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå