AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Noen som har tips? -Må ikke være mange episoder/sesonger. -Spennende, ikke for mye kjælighets kliss. - Gjerne litt sånn psykologisk finurlig. -Ikke politisk tema Netflix/HBO Max eller Disney+. Er så kresen og mye kjeder meg, vil gjerne se noe som fenger litt. Jeg liker serier som Dexter, Only murders in the building, The Crown. Er 51 år, så ikke ungdomsserie. På forhånd takk 🫡 Anonymkode: 98062...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober På Netflix er den er en serie på 8 episoder som heter Stay Close. Spennende synes jeg. Det er krim og litt psykologisk. Det er litt kjærlighetskliss men minimalt. Satt og så de siste 6 episodene etter hverandre for det var så spennende.. Anonymkode: 1d931...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På Netflix er den er en serie på 8 episoder som heter Stay Close. Spennende synes jeg. Det er krim og litt psykologisk. Det er litt kjærlighetskliss men minimalt. Satt og så de siste 6 episodene etter hverandre for det var så spennende.. Anonymkode: 1d931...fcf Er i 50 årene selv. Anonymkode: 1d931...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På Netflix er den er en serie på 8 episoder som heter Stay Close. Spennende synes jeg. Det er krim og litt psykologisk. Det er litt kjærlighetskliss men minimalt. Satt og så de siste 6 episodene etter hverandre for det var så spennende.. Anonymkode: 1d931...fcf AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er i 50 årene selv. Anonymkode: 1d931...fcf Supert, takk for tips! Skal sjekke den ut 👍🏼 Anonymkode: 98062...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober Fool me Once, på Netflix. The Undoing, så den på HBO, men vet ikke om den fortsatt er der. Jeg syntes i hvert fall at de to var veldig bra 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Noen som har tips? -Må ikke være mange episoder/sesonger. -Spennende, ikke for mye kjælighets kliss. - Gjerne litt sånn psykologisk finurlig. -Ikke politisk tema Netflix/HBO Max eller Disney+. Er så kresen og mye kjeder meg, vil gjerne se noe som fenger litt. Jeg liker serier som Dexter, Only murders in the building, The Crown. Er 51 år, så ikke ungdomsserie. På forhånd takk 🫡 Anonymkode: 98062...939 Jeg vil faktisk komme med tips til en serie som ligger på NRK som heter ekskona. Og jeg er over 40 så ikke noe ungdomsserie 😉 Anonymkode: 4b18d...653 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober Hvis du liker krim synes jeg Mare of easttown på Max var bra. Ikke veldig krimpreget, det var på en måte bare bakteppet, og så var familiedynamikk egentlig hovedtemaet. Anonymkode: aa89d...380 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #8 Del Skrevet 21. oktober kommodevaran skrev (5 minutter siden): Fool me Once, på Netflix. alle Harland Coben sine egentlig.. Stay close, safe, the woods, the stranger, hold tight... Anonymkode: 78bf3...303 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #9 Del Skrevet 21. oktober Serien om Menendez brødrene på Netflix er bra. Har kommet en oppfører hvor brødrene snakker om de årene de har sittet i fengsel også, se evt den til sist. Slukte hele serien på en frihelg. Anonymkode: 9dc0f...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10 Del Skrevet 21. oktober Har nylig sett Eric på Netflix. Trodde ikke jeg ville like den, fordi den virket litt for voksen for meg. Pleier å like mer familievennlige serier, men denne var overraskende fin. Anonymkode: 6c811...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #11 Del Skrevet 21. oktober Hvis science-fiction er noe du synes er gøy så kan jeg ikke anbefale Devs nok. Anonymkode: e2438...441 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvis science-fiction er noe du synes er gøy så kan jeg ikke anbefale Devs nok. Anonymkode: e2438...441 Enig! Den satte virkelig spor! Anonymkode: 02dbe...4bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #13 Del Skrevet 21. oktober After life/Netflix Anonymkode: bf774...e57 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Del Skrevet 21. oktober Rome. Er vel den som er historisk mest riktig samt en av de beste som er laget. Band of Brothers/the Pacific er også gode kandidater. Anonymkode: 8d276...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. oktober #15 Del Skrevet 21. oktober (endret) Både jeg og min mann likte Godless. Netflix Endret 21. oktober av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 21. oktober #16 Del Skrevet 21. oktober Behind her eyes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 21. oktober #17 Del Skrevet 21. oktober Chernobyl, the Queen’s Gambit, Mare of Easttown, Don’t Fuck With Cats. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 21. oktober #18 Del Skrevet 21. oktober Leeloo skrev (2 minutter siden): Behind her eyes ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 21. oktober #19 Del Skrevet 21. oktober Dark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 21. oktober #20 Del Skrevet 21. oktober Elsket Monster: The Jeffrey Dahmer Story ! Denne ligger også på netflix. Lite kjærlighetskliss. Utrolig god serie. Selvom man blir litt..uvel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå