Gå til innhold

Trivsel på studieplassen

Anonym_SOL

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går sisteåret på sykepleien og har det siste året fått en veldig mistrivsel for studieplassen. I starten fikk jeg et godt sosialt miljø i klassen. Jeg har det siste året vært hjemme for hver gang jeg har muligheten, og reiser frem og tilbake til forelesninger bare for å unngå å være der "for lenge". Jeg har mange venner på studieplassen, men føler jeg er den eneste uten et "liv" der kan man si. Alle de andre bor enten hjemme med sin familie, eller har kjæreste, eller har andre venner der, mens jeg har liksom ingen. Synes det er vanskelig å skaffe nye venner som "holder" hvis det gir mening, og føler jeg alltid har hatt faste venner i en periode før vi bare mister kontakten eller noe sånt. Synes det er vanskelig å tenke tilbake til når jeg flyttet og aldri var hjemme, og til nå hvor jeg nesten gruer meg til helg for blir 2 dager uten noe å gjøre og bare blir sittende alene på hybelen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det føles kjipt❤️ Kan du invitere noen av dem på gryterett til middag? Så kan alle være med på å hakke opp og det blir litt gøy. 

Anonymkode: bcdd0...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...