AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Er det noen som vet om hotell for par i Oslo? Der man kan ta med partner , kanskje møte andre par , swingers eller litt kinky møter ? Har dere erfaring med slike hoteller i Oslo ? Anonymkode: 55977...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Kan du vel gjøre på hvilket som helst, men noe eksakt etter ditt ønske må du skyte ei hvit pil etter. Anonymkode: 85233...ef2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du vel gjøre på hvilket som helst, men noe eksakt etter ditt ønske må du skyte ei hvit pil etter. Anonymkode: 85233...ef2 Det skjønner jeg 😂😂 men om det er ett hotell som har " rykte på seg " til å drive litt med sånn. / At mange swingers par drar dit Anonymkode: 55977...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det skjønner jeg 😂😂 men om det er ett hotell som har " rykte på seg " til å drive litt med sånn. / At mange swingers par drar dit Anonymkode: 55977...71c Her må du ha misforstått noe. Hotellet arrangerer jo ikke noe. Beliggenheten må passe de som skal møtes, rom må være utstyrt med en stor nok seng, ev. to dobbeltsenger, ok pris og tilgjengelighet, etc. Har aldri hørt at hotell har avtaler med klubber eller nettsteder for swingers. Når det arrangeres såkalte events, så er det kanskje ikke alle hotell som går med på å være vertskap for slike. Anonymkode: e924e...1f8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her må du ha misforstått noe. Hotellet arrangerer jo ikke noe. Beliggenheten må passe de som skal møtes, rom må være utstyrt med en stor nok seng, ev. to dobbeltsenger, ok pris og tilgjengelighet, etc. Har aldri hørt at hotell har avtaler med klubber eller nettsteder for swingers. Når det arrangeres såkalte events, så er det kanskje ikke alle hotell som går med på å være vertskap for slike. Anonymkode: e924e...1f8 Nå har du missforstått meg 😂 er ikke dette jeg er på utkikk etter. Er det ett hotell, som er kjent for at folk møtes på akk det hotellet ? Trenger ingen stor seng , utstyr og eventer 😂😂 det skjønner jeg jo selvfølgelig hvordan man gjør. Jeg lurer på om det er ett sp kaldt " voksen Hotel" der par reiser ... Anonymkode: 55977...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå har du missforstått meg 😂 er ikke dette jeg er på utkikk etter. Er det ett hotell, som er kjent for at folk møtes på akk det hotellet ? Trenger ingen stor seng , utstyr og eventer 😂😂 det skjønner jeg jo selvfølgelig hvordan man gjør. Jeg lurer på om det er ett sp kaldt " voksen Hotel" der par reiser ... Anonymkode: 55977...71c Nei... ingen hoteller i norge vil ha rykte på seg for å drive prostitusjon. Holdeplassen/rasteplassen på opplandssia ved mjøsbrua er nok det du leter etter. Sånn rundt 22tia ++. Ellers kan du jo sjekke ut nonna. Anonymkode: d36aa...693 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjønner jeg 😂😂 men om det er ett hotell som har " rykte på seg " til å drive litt med sånn. / At mange swingers par drar dit Anonymkode: 55977...71c The well har jo det ryktet. Skal dere ha med et annet par, eller håpe på og møte noen tilfeldige? Anonymkode: 498ee...05c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #8 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå har du missforstått meg 😂 er ikke dette jeg er på utkikk etter. Er det ett hotell, som er kjent for at folk møtes på akk det hotellet ? Trenger ingen stor seng , utstyr og eventer 😂😂 det skjønner jeg jo selvfølgelig hvordan man gjør. Jeg lurer på om det er ett sp kaldt " voksen Hotel" der par reiser ... Anonymkode: 55977...71c Det høres ut som du på den ene siden er ute etter et helt vanlig hotell, men på den andre siden en swinger Club? Skjønner ikke hva du spør om? Anonymkode: 498ee...05c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #9 Del Skrevet 21. oktober Well og Hub. Anonymkode: 04b6e...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #10 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei... ingen hoteller i norge vil ha rykte på seg for å drive prostitusjon. Holdeplassen/rasteplassen på opplandssia ved mjøsbrua er nok det du leter etter. Sånn rundt 22tia ++. Ellers kan du jo sjekke ut nonna. Anonymkode: d36aa...693 Prostitusjon?!? Omg du trenger hjelp Anonymkode: 55977...71c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #11 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Well og Hub. Anonymkode: 04b6e...efb Akk det her jeg var på utkikk etter !! Takk Anonymkode: 55977...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): The well har jo det ryktet. Skal dere ha med et annet par, eller håpe på og møte noen tilfeldige? Anonymkode: 498ee...05c Nettopp! Jeg er på utgikk etter å møte tilfeldige 🙏 takk for svar Anonymkode: 55977...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #13 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prostitusjon?!? Omg du trenger hjelp Anonymkode: 55977...71c Jasså? Er vel kanskje mer du som trenger litt hjelp? Sånn i det hverdagslige? Du skjønner at vi har noen fantastiske lover her i Norge, som gjør at hoteller, moteller og andre overnattingssteder kan få bøter for å bedrive tilrettelegging for sexsalg om onkel blå kommer over noe slikt. Pluss det ryktet de får på seg. Jeg skal love deg at tilnærmet hvert eneste overnattingssted i Norge har en fin liste over personer som ikke er velkommne bare pga det overnevnte. Så gratulerer med enda mer menigsløs klaging fra en lhs utdannet person. Anonymkode: d36aa...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jasså? Er vel kanskje mer du som trenger litt hjelp? Sånn i det hverdagslige? Du skjønner at vi har noen fantastiske lover her i Norge, som gjør at hoteller, moteller og andre overnattingssteder kan få bøter for å bedrive tilrettelegging for sexsalg om onkel blå kommer over noe slikt. Pluss det ryktet de får på seg. Jeg skal love deg at tilnærmet hvert eneste overnattingssted i Norge har en fin liste over personer som ikke er velkommne bare pga det overnevnte. Så gratulerer med enda mer menigsløs klaging fra en lhs utdannet person. Anonymkode: d36aa...693 Men det var da aldri snakk om å kjøpe sex. Anonymkode: 4191f...974 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #15 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jasså? Er vel kanskje mer du som trenger litt hjelp? Sånn i det hverdagslige? Du skjønner at vi har noen fantastiske lover her i Norge, som gjør at hoteller, moteller og andre overnattingssteder kan få bøter for å bedrive tilrettelegging for sexsalg om onkel blå kommer over noe slikt. Pluss det ryktet de får på seg. Jeg skal love deg at tilnærmet hvert eneste overnattingssted i Norge har en fin liste over personer som ikke er velkommne bare pga det overnevnte. Så gratulerer med enda mer menigsløs klaging fra en lhs utdannet person. Anonymkode: d36aa...693 Du er kanskje ikke inni ett miljø du da , som swingers og den typen/ par bytte osv? Det drives klubber av dette i Tønsberg, Oslo, Trondhjem osv osv, som du lett finner på nettet , som er lagt tilrette for at likesinnede skal møtes å ha det morro sammen. Ingen her har nevnt noe om salg av sex / prostitusjon og den typen. Det er to forskjellige ting Anonymkode: 55977...71c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #16 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det var da aldri snakk om å kjøpe sex. Anonymkode: 4191f...974 Nei. Og det vet overnattingsstedene? "Hei vi er en 10-12 stykker som kommer til å ha litt høylytt sex, og gå litt lettkledd, men ingen har betalt noe" tror ingen seriøse hotell hadde leid ut rom da heller. Anonymkode: d36aa...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #17 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jasså? Er vel kanskje mer du som trenger litt hjelp? Sånn i det hverdagslige? Du skjønner at vi har noen fantastiske lover her i Norge, som gjør at hoteller, moteller og andre overnattingssteder kan få bøter for å bedrive tilrettelegging for sexsalg om onkel blå kommer over noe slikt. Pluss det ryktet de får på seg. Jeg skal love deg at tilnærmet hvert eneste overnattingssted i Norge har en fin liste over personer som ikke er velkommne bare pga det overnevnte. Så gratulerer med enda mer menigsløs klaging fra en lhs utdannet person. Anonymkode: d36aa...693 Hvor i alle dager kommer sexsalg inn i bildet? Nei, du rører noe veldig. Ts har da ikke spurt etter hvor hen finner prostituerte ? Anonymkode: 498ee...05c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #18 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Og det vet overnattingsstedene? "Hei vi er en 10-12 stykker som kommer til å ha litt høylytt sex, og gå litt lettkledd, men ingen har betalt noe" tror ingen seriøse hotell hadde leid ut rom da heller. Anonymkode: d36aa...693 Når ble de 10- 12 stykker? Anonymkode: 498ee...05c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #19 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor i alle dager kommer sexsalg inn i bildet? Nei, du rører noe veldig. Ts har da ikke spurt etter hvor hen finner prostituerte ? Anonymkode: 498ee...05c Nei.... Kjenner jeg blir berørt av det her. Jeg har virkelig ikke spurt etter noe ulovlig... Og heller ikke den typen. Kjenner jeg blir oppriktig oppgitt av det😔 prøver bare å møte likesinnede Anonymkode: 55977...71c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #20 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når ble de 10- 12 stykker? Anonymkode: 498ee...05c AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Og det vet overnattingsstedene? "Hei vi er en 10-12 stykker som kommer til å ha litt høylytt sex, og gå litt lettkledd, men ingen har betalt noe" tror ingen seriøse hotell hadde leid ut rom da heller. Anonymkode: d36aa...693 10-12 stk? Det er meg og kjæresten, som skal ha på seg mer enn nok klær. Men kanskje drikke litt vin med ett annet par i baren? Anonymkode: 55977...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå