AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har blitt sammen med en som jeg har hatt følelser for i mange år. Problemet nå, er at jeg sitter med en del vonde følelser som jeg ikke vet hvor kommet fra. Jeg har vært i et voldelig forhold i mellomtiden, fra den gang jeg var med han jeg er med nå.. og har nok mye sår av dette. Denne forelskelsen var så vidt jeg har skjønt ikke interessert i meg tidligere, så det også skremmer meg. At jeg er den som er mest "hekta", det var jeg også indet voldelige forholdet og det ble brukt mot meg i alle år. Jeg prøver å tenke at fortid ikke betyr noe, og at det er nåtid som teller, men har fortsatt en klump i brystet av tanken. En annen ting som også plager meg. Er at han nye sier at de rundt han ikke husker meg fra da vi drev på tidligere, og han vil holde det sånn. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan vite at det var MEG som var der for noen år tilbake, er ikke det rart?😶 Jeg har ikke turt å spørre noe mer rundt det, for igjen prøver jeg å tenke at det er en "ny" mulighet og fortid er fortid, men det plager meg😶🌫️ Anonymkode: b4ac8...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Har du bearbeidet det voldelige forholdet? Anonymkode: 20c2c...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har du bearbeidet det voldelige forholdet? Anonymkode: 20c2c...438 Dette! Du må bearbeide det vonde før du er egnet for nytt forhold, ellers vil du ikke klare å se om du går rett i fella igjen. Du kan til og med selv legge til rette for at neste forhold blir like vondt dersom du ikke bearbeider tilstrekkelig til å kunne skille rett fra galt igjen angående hva man bør finne seg i. Høres ut for meg som du absolutt ikke bør være i dette forholdet nå. At du bør være singel, og gå i terapi. Anonymkode: f4e62...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): En annen ting som også plager meg. Er at han nye sier at de rundt han ikke husker meg fra da vi drev på tidligere, og han vil holde det sånn. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan vite at det var MEG som var der for noen år tilbake, er ikke det rart? Jo, det er rart, og det er uhørt. Glem ham du, i hvert fall for en veldig god stund. Så får du se om du føler like mye for ham senere. Han må vise deg og alle at han er enn Mann som tar de rette beslutninger og ikke må skjule noe. For meg virker det umodent slik han fremstår nå. Ta først og fremst vare på DEG selv. AnonymBruker skrev (58 minutter siden): 😶 Jeg har ikke turt å spørre noe mer rundt det, for igjen prøver jeg å tenke at det er en "ny" mulighet og fortid er fortid, men det plager meg😶🌫️ Anonymkode: b4ac8...0e8 Du skal spørre om det du vil, og i hvert fall til en mulig fremtidig kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå