AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Skrevet 21. oktober 2024 Er en dame på 50 som det siste året har merket at vevet/kransen? rundt skjedeåpningen har begynt å vokse litt. Har liksom fått en tredje kjønnsleppe (som om jeg ikke har mer enn nok med de to jeg allerede har 🙄) og den føles litt i veien når jeg har sex for den blir med inn. Den er ikke smertefull eller noe. Er det flere enn meg som opplever sånne endringer i underlivet? Har prøvd å google men finner ikke noe. Tok det opp med legen, som anbefalte Scheriproct så tror hun trodde jeg snakket om hemorroider selv om jeg viste hvor det var 🤦♀️ Anonymkode: 274f0...7be
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Skrevet 21. oktober 2024 Vaginalprolaps? Det så i hvertfall ut som du beskriver på kona mi. Anonymkode: f71d0...11a 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Skrevet 21. oktober 2024 Ville tatt en tur til gynekolog. Er du sjekket for kreft i kjønnslepper? Anonymkode: ab99d...dc3 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #4 Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vaginalprolaps? Det så i hvertfall ut som du beskriver på kona mi. Anonymkode: f71d0...11a Ganske sikker på at det ikke er det. Det indre sitter på plass her ennå 🥴 Anonymkode: 274f0...7be
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #5 Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ville tatt en tur til gynekolog. Er du sjekket for kreft i kjønnslepper? Anonymkode: ab99d...dc3 Ja, får gjøre det. Nei,ikke sjekket for kreft. Prøvde jo som sagt å nevne detfor legen sist jeg var til GU, men hun trodde visst at jeg mente marisker selv om jeg viste hvor jeg mente og nevnte kjønnsleppene mine🤷♀️ Hun kommenterte bare på str på de 😅🙈 Anonymkode: 274f0...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå