AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Er det vanlig å bli innkalt til sånt annenhver uke? Anonymkode: ece2f...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har snakket med min arbeidsgiver sånn 2-3 uke om jeg er lenge borte. Vi har en litt uformell tone så tar det ofte på telefonen. Anonymkode: 907a0...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ukentlig kanskje? Kommer an på om arbeidsgiver vet grunnen til at du er syk eller ikke Anonymkode: af3c6...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Sjefen min ringte meg hver uke da jeg var langtidssykmeldt i forrige svangerskap. Da det ble klart at jeg ikke kom til å returnere til jobb før etter foreldrepermisjonen ble det justert ned til en gang i måneden. Syntes det var helt greit å holde litt kontakt med arbeidsplassen, og at sjefen brydde seg såpass mye. Det ble ikke kalt dialogmøte da, for et dialogmøte er jo egentlig et krav fra NAV etter en viss periode som sykmeldt, og det er ikke annenhver uke i hvert fall. Anonymkode: 0a316...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormur Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 Dialogmøte 1 skal skje innen utgangen av 7 veker. https://www.nav.no/dialogmote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 Kommer jo Ann på grunnen til fraværet, samt hvor lenge man tenker fraværet kommer til å vare. Er det pga kreftbehandling, hvor MMS-bilde er veldig dårlig så er det ikke hensiktsmessig med annenhver uke. Er det pga en operasjon, som Man vet man kommer tilbake fra etter en måned , er det heller ikke hensiktsmessig med annenhver uke. Er det pga psykisk sykdom, eller annen fysisk sykdom som kan tilrettelegges for så kan det absolutt være hensiktsmessig at man sjekker inn hver uke/ annenhver uke. Anonymkode: 87704...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 21. oktober 2024 #7 Del Skrevet 21. oktober 2024 Dialogmøter med arbeidsgiver - Helsedirektoratet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg fikk brev fra NAV med krav om dialogmøte da jeg hadde vært sykmeldt i ca 2 måneder, og da ringte jeg sjefen og ba om dialogmøte selv. Nå hadde jeg forklart grundig for arbeidsgiver hvorfor jeg var sykemeldt og at det overhodet ikke var forenelig med arbeidsoppgavene mine, da. Så skjønner jo at det fort blir mer møter dersom det er vagt for arbeidsgiver hvorfor du ikke kan jobbe noe i det hele tatt. Anonymkode: 72461...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå