AnonymBruker Skrevet 26. oktober #21 Del Skrevet 26. oktober Dytter litt på denne. Er på jakt etter det samme. Jeg har en DYR Woll-panne som er rundt 7 måneder nå og den fungerer ikke skikkelig lenger. Jeg kjenner til fallgruvene ved feilbruk av disse, men mener jeg har gjort det nøyaktig som foreskrevet. Ingen stålredskap i pannen (strengt tatt sier vel Woll at du kan bruke det), varmer den sakte opp, osv. De beste teflonpannene jeg har hatt er vel de billigste på Jernia fra Tefal. Varer ganske lenge og virker for meg bedre enn Woll sine. Men, jeg er nå skeptisk til teflon og ønsker å gå over til noe som er helt naturlig. Siden belegget på teflon ikke varer evig betyr det vel at det nedslites og da forsvinner det vel inn i maten? Tenker det må bli en ren jernpanne eller karbonstål. Har noen erfaring med karbonstål? Så noen dårlige anmeldelser av disse også. Anonymkode: 1c69c...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #22 Del Skrevet 26. oktober Jeg har vært mest fornøyd med Fiskars. Som med alle panner, er riktig bruk viktig. Fraråder på det sterkeste Green pan o.l Anonymkode: 57c07...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. oktober #23 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Dytter litt på denne. Er på jakt etter det samme. Jeg har en DYR Woll-panne som er rundt 7 måneder nå og den fungerer ikke skikkelig lenger. Jeg kjenner til fallgruvene ved feilbruk av disse, men mener jeg har gjort det nøyaktig som foreskrevet. Ingen stålredskap i pannen (strengt tatt sier vel Woll at du kan bruke det), varmer den sakte opp, osv. De beste teflonpannene jeg har hatt er vel de billigste på Jernia fra Tefal. Varer ganske lenge og virker for meg bedre enn Woll sine. Men, jeg er nå skeptisk til teflon og ønsker å gå over til noe som er helt naturlig. Siden belegget på teflon ikke varer evig betyr det vel at det nedslites og da forsvinner det vel inn i maten? Tenker det må bli en ren jernpanne eller karbonstål. Har noen erfaring med karbonstål? Så noen dårlige anmeldelser av disse også. Anonymkode: 1c69c...72d De Buyer er ganske ok. Litt styr med å olje de inn så de ikke ruster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 26. oktober #24 Del Skrevet 26. oktober For meg er Woll veldig god panne men for tung, får vondt i håndleddet. Vært veldig fornøyd med Tefal Ingenio eco resist, litt samme type som Woll og med avtagbart håndtak. Også glad i Tefal Jamie Oliver Cooks Classic, men de har hakket lavere holdbarhet enn Ingenio synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. oktober #25 Del Skrevet 26. oktober Diskulis skrev (7 timer siden): For meg er Woll veldig god panne men for tung, får vondt i håndleddet. Vært veldig fornøyd med Tefal Ingenio eco resist, litt samme type som Woll og med avtagbart håndtak. Også glad i Tefal Jamie Oliver Cooks Classic, men de har hakket lavere holdbarhet enn Ingenio synes jeg. Hvor mye pannekakeflipping driver du med egentlig? jeg tar en panne inn og ut av skapet, og i mellomtiden står den passe rolig på koketoppen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 27. oktober #26 Del Skrevet 27. oktober Anbefaler stekepanne eller sautepanne i rustfritt stål. Ingenting setter seg fast og lett å vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. oktober #27 Del Skrevet 27. oktober Le Creuset, som dessuten er på tilbud her akkurat nå. Veldig god stekepanne. Denne jeg linker til har trehåndtak og må derfor håndvaskes og ikke puttes i oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 27. oktober #28 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 2.49): Scanpan CTX: Anonymkode: d770e...93f Helt enig. Har aldri vært mer fornøyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #29 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 6.59): Le Creuset foretrekker jeg. Anonymkode: 1d18d...21a Enig, jern panne 🤩 Ønsker ikke å ha stekepanne med belegg. Anonymkode: 29562...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #30 Del Skrevet 27. oktober Kjøpte den til Jamie Oliver og bunnen lagde masse dype striper på platetoppen, det verste jeg har sett. Anonymkode: 6e9d2...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå