Gå til innhold

En tråd om været 🌞☔️🍁🌬️❄️☃️🌤️🌪️

Perine

Anbefalte innlegg

Mandag var tunet islagt med vann oppå, så jeg gikk svært forsiktig og unngikk heldigvis å falle

Allerede tirsdag hadde isen smeltet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg er det fortsatt harde brøytekanter og klumper, og jeg har bare plastskuffer nå. De fungerer ikke så godt til å stikke i den harde snøen med, så jeg vil ut og kjøpe meg en ny snøskuffe i metall. Prøvde å kjøpe en ishakke, men alt utsolgt.  ellers er det tint fint, og delvis tørket opp her og der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det rett over +7 nå, noe som er helt uvanlig for januar. I fjor var det -24 på denne tiden.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kaldt så plutselig varmt, fuglene har plutselig begynt å kakle høylytt i ett kjør,de ble visst lurt til å tro at våren er her. Men det er en stund til enda, og nå er det meldt kaldere igjen. Kokkovinter i år...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der ute 😀 Denne helgen lurer jeg på hvordan det går med dere som bor eller ferdes der Bombesyklonen «Éowyn» skal treffe. Vær forsiktige :klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (4 timer siden):

Hei der ute 😀 Denne helgen lurer jeg på hvordan det går med dere som bor eller ferdes der Bombesyklonen «Éowyn» skal treffe. Vær forsiktige :klem3:

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...