CAPS LOCK Skrevet 15. januar #61 Skrevet 15. januar Mandag var tunet islagt med vann oppå, så jeg gikk svært forsiktig og unngikk heldigvis å falle Allerede tirsdag hadde isen smeltet 2
Perine Skrevet 15. januar Forfatter #62 Skrevet 15. januar Hos meg er det fortsatt harde brøytekanter og klumper, og jeg har bare plastskuffer nå. De fungerer ikke så godt til å stikke i den harde snøen med, så jeg vil ut og kjøpe meg en ny snøskuffe i metall. Prøvde å kjøpe en ishakke, men alt utsolgt. ellers er det tint fint, og delvis tørket opp her og der. 2
Maia70 Skrevet 17. januar #63 Skrevet 17. januar Her er det rett over +7 nå, noe som er helt uvanlig for januar. I fjor var det -24 på denne tiden. 3 1
fugl fønix Skrevet 19. januar #64 Skrevet 19. januar Her var det kaldt så plutselig varmt, fuglene har plutselig begynt å kakle høylytt i ett kjør,de ble visst lurt til å tro at våren er her. Men det er en stund til enda, og nå er det meldt kaldere igjen. Kokkovinter i år... 1
Perine Skrevet 24. januar Forfatter #65 Skrevet 24. januar Hei der ute 😀 Denne helgen lurer jeg på hvordan det går med dere som bor eller ferdes der Bombesyklonen «Éowyn» skal treffe. Vær forsiktige 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #66 Skrevet 24. januar Perine skrev (4 timer siden): Hei der ute 😀 Denne helgen lurer jeg på hvordan det går med dere som bor eller ferdes der Bombesyklonen «Éowyn» skal treffe. Vær forsiktige 1
Maia70 Skrevet 12. februar #67 Skrevet 12. februar Jeg sitter ute i sola om dagen, det er faktisk varmt nok i sola til at man ikke fryser nå. Så takknemlig for det 1
Nietsoj Skrevet 12. februar #68 Skrevet 12. februar I dag var den kaldeste morgenen så langt denne vinteren. 1 1
Phoenix Heart Skrevet 17. februar #69 Skrevet 17. februar I dag har det vært sol fra skyfri himmel, og veldig kaldt. 1 1 1
Maia70 Skrevet 25. februar #71 Skrevet 25. februar Bambi-føre her også, men noe av isen har faktisk gått bort. Det har vært ekstremt mildt for innlandet i Februar, og overskyet/tåke noen dager. I dag lettet det akkurat lenge nok til at jeg fikk gått en tur i sola, og så seg en våt og kald tåke innover, og det skyet over. Flott å få litt sol! 1
Maia70 Skrevet 23. juni #72 Skrevet 23. juni Er det noen som har fått noe torden? Syns det ser så slapt ut på værkartet i forhold til hva de meldte. 1
Maia70 Skrevet 2. juli #73 Skrevet 2. juli Whaat? Nå har de meldt av og på litt mer og litt mindre regn i denne perioden, og så plutselig i dag melder de veldig mye vann. Det er forsåvidt greit for meg, men jeg bor et sted hvor styrtregn ikke er fantastisk for fremkommeligheten, så håper veien ikke blir vasket bort 1
jukkapalme Skrevet 2. juli #74 Skrevet 2. juli Lummert her idag. Er ikke mer enn 21 grader, men føles mye varmere siden det er så lummert. Spådd masse regn og torden i natt og regn frem til 16 i morgen. Da blir det pent. Ikke spådd mer enn 16 grader da, men jeg syns det er fin temperatur. Er fornøyd så lenge det ikke regner for mye og ikke er ekstremvarme jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå