CAPS LOCK Skrevet 15. januar #61 Del Skrevet 15. januar Mandag var tunet islagt med vann oppå, så jeg gikk svært forsiktig og unngikk heldigvis å falle Allerede tirsdag hadde isen smeltet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 15. januar Forfatter #62 Del Skrevet 15. januar Hos meg er det fortsatt harde brøytekanter og klumper, og jeg har bare plastskuffer nå. De fungerer ikke så godt til å stikke i den harde snøen med, så jeg vil ut og kjøpe meg en ny snøskuffe i metall. Prøvde å kjøpe en ishakke, men alt utsolgt. ellers er det tint fint, og delvis tørket opp her og der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 17. januar #63 Del Skrevet 17. januar Her er det rett over +7 nå, noe som er helt uvanlig for januar. I fjor var det -24 på denne tiden. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 19. januar #64 Del Skrevet 19. januar Her var det kaldt så plutselig varmt, fuglene har plutselig begynt å kakle høylytt i ett kjør,de ble visst lurt til å tro at våren er her. Men det er en stund til enda, og nå er det meldt kaldere igjen. Kokkovinter i år... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. januar Forfatter #65 Del Skrevet 24. januar Hei der ute 😀 Denne helgen lurer jeg på hvordan det går med dere som bor eller ferdes der Bombesyklonen «Éowyn» skal treffe. Vær forsiktige 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. januar #66 Del Skrevet 24. januar Perine skrev (4 timer siden): Hei der ute 😀 Denne helgen lurer jeg på hvordan det går med dere som bor eller ferdes der Bombesyklonen «Éowyn» skal treffe. Vær forsiktige 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå