Gå til innhold

En tråd om været 🌞☔️🍁🌬️❄️☃️🌤️🌪️

Perine

Anbefalte innlegg

CAPS LOCK skrev (22 timer siden):

Da jeg i dag tidlig satte meg inn i bilen og startet den, så begynte det å regne noe voldsomt. Da tenkte jeg at det var flaks at styrtregnet ventet til jeg hadde kommet meg under tak

Da jeg parkerte på parkeringsplassen foran jobben begynte det å hagle noe voldsomt, og selv om det bare var 30 meter til jeg kom meg under tak, så ble jeg sittende og vente litt før jeg åpnet bildøra 

Én ting er at det regner og hagler, men det jeg syns er verst, er mørket. Det er fullstendig mørkt når jeg kjører på jobb 

Regn og mørke er tungt, men nå snur det vel snart.  Dagene er på sitt korteste akkurat nå, så det er fint med masse julelys :tree:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perine skrev (3 timer siden):

Regn og mørke er tungt, men nå snur det vel snart.  Dagene er på sitt korteste akkurat nå

Jeg elsker å være ute, men når jeg kommer hjem fra jobb, så er det dønn mørkt  :(

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vest for Bergen er det nå så nydelig vær at jeg har fått BBQen ut i hagen og fått på meg kortbuksene...fint med slike dager, så altfor få av dem 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Innlandet snør og regner det i dag. Jeg hadde utrolig flaks at jeg fikk levert bilen min på verksted i går, så jeg både slipper å børste snøen av den, og slipper å kjøre (sitter på med naboen som har 4X4 ;) )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 0 grader da jeg kjørte på jobb i går og 1 da jeg kjørte hjem igjen

I dag var det 4 grader på morgenen og 6 da jeg kjørte hjem igjen etter jobb 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...