Perine Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Når vi ikke har annet å snakke om, så er alltid været en løsning. Så derfor har jeg lyst på en tråd om vær. Altså været her i Norge og der dere er på reiser i inn- og utland. Været hos deg i dag. Vær andre steder. Vær du ikke liker, som skremmer eller plager deg. Ditt favorittvær for den årstiden vi er i nå. Vær du hater. Snøen som falt i fjor. Upraktisk vær. Morsomt vær. Forrykende uvær. Tanker om vær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 21. oktober Forfatter #2 Del Skrevet 21. oktober Her er det overskyet med litt sol og 14 grader. Det blåser litt av og til. Jeg tenker på de som bor på vestlandet, for der har de meldt om orkan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Fin tråd! 😊 Det blæææææs! Hater den pokkers vinden. Men glad jeg ikke bor på Vestlandet. Regnet noe helt ekstremt igår kveld og i natt, så vått og kjipt i skogen. Jeg hater sånt kraftig regn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 21. oktober #4 Del Skrevet 21. oktober Jepp fin tråd😇, og som det blåser ute her a gitt,en skulle tro han der oppe har kjøpt seg ny superhårføner,satt på turbostyrke,haha.🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober fugl fønix skrev (21 minutter siden): Jepp fin tråd😇, og som det blåser ute her a gitt,en skulle tro han der oppe har kjøpt seg ny superhårføner,satt på turbostyrke,haha.🤣 Da er det bare å klamre seg fast så man ikke blir 'tatt av vinden' 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober fugl fønix skrev (3 timer siden): Jepp fin tråd😇, og som det blåser ute her a gitt,en skulle tro han der oppe har kjøpt seg ny superhårføner,satt på turbostyrke,haha.🤣 Ja, han må jo føne skjegget etter all regnet, haha 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober Perine skrev (12 timer siden): Jeg tenker på de som bor på vestlandet, for der har de meldt om orkan. Jeg bor på Vestlandet, og det er ingen orkan her, bare litt vind, men det regner mye, noe som er greit. Jeg er fornøyd så lenge det er varmegrader 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober #8 Del Skrevet 21. oktober Hørte rykte om at orkanen var på vei her men jeg er heldigvis så stor så det skal mye til å løfte meg fra bakken 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. oktober #9 Del Skrevet 22. oktober Opp og hopp uten stopp Regn, vind eller sol gjør dagen god Paraplyen som vrenger seg Regnet som pisker deg Det er da du kjenner du lever Så selv om du blir våt og kald Kan det være lurt å ta seg en trall 😂 Så springer du inn i en fei Og varmer deg 🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22. oktober #10 Del Skrevet 22. oktober Irak skrev (12 timer siden): Opp og hopp uten stopp Regn, vind eller sol gjør dagen god Paraplyen som vrenger seg Regnet som pisker deg Det er da du kjenner du lever Så selv om du blir våt og kald Kan det være lurt å ta seg en trall 😂 Så springer du inn i en fei Og varmer deg 🔥 ❤️🧡💛🤎💚💙🩵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. oktober #11 Del Skrevet 23. oktober Er ekstremt vær her i dag og i går o: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 30. oktober Forfatter #12 Del Skrevet 30. oktober Jeg sender mange gode tanker til alle dere som treffer Uværet Jakob neste døgn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #13 Del Skrevet 30. oktober Perine skrev (Akkurat nå): Jeg sender mange gode tanker til alle dere som treffer Uværet Jakob neste døgn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. november #14 Del Skrevet 2. november (endret) Det snør. Himmelsk korrekturlakk over feilstavet sommer ❄️🌨️ Selv om jeg absolutt ikke vil ha snø så tidlig må jeg innrømme at det er noe spesielt med den første snøen. Var ute en tur nå, det er helt vindstille og plutselig begynte det å snø. Jeg ble bare stående å titte opp mot himmelen. Er spådd 11 grader i morgen da, så legger det seg forsvinner det heldigvis fort. Helt utrolig at vinteren snart er her igjen. Den var så utrolig lang og tøff forrige gang, lå snø til langt uti april. Så er ikke klar for vinteren enda. Men 1.desember kan det komme litt snø, så kan våren komme 1.mars 😃 Endret 3. november av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 5. november Forfatter #15 Del Skrevet 5. november I dag ble jeg minnet om at det å bo ved kysten er fuktig i forhold til litt innenfor. Hjemme lå havtåka kald og klam på formiddagen i dag. Jeg måtte et ærend bare 2-3 mil innover, og det var nesten sommer. Sol og varmt. Merker at det drar seg mot vinter nå, også her sør. Det har vært noen frostnetter. 🌫️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet lørdag kl 16:04 Forfatter #16 Del Skrevet lørdag kl 16:04 Hei igjen, jeg befinner meg ved sørlandskysten og tenker at vi ikke har hatt noen høststormer her ennå. Jeg synes at det er skummelt med veldig mye vind. Leser om Oransje farevarsel om svært kraftige vindkast på Nord-Vestlandet Hvordan har dere det i alt været i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet lørdag kl 16:14 #17 Del Skrevet lørdag kl 16:14 Jeg bor i Oslo og i dag tenkte jeg at det er rart at det har regnet så lite i november i år? Hittil i måneden har det knapt regnet i det hele tatt. Vært tåkete og vått på bakken av den grunn noen ganger, men veldig lite regn. Det er jo ikke vanlig? Har blåst en del i dag da, så det røsker i markisen på balkongen. Sjekket Yr.no og det sto at det skulle bli "laber bris" i Oslo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 16:22 #18 Del Skrevet lørdag kl 16:22 Det blæææææs! Hater den vinden, men er veldig glad det ikke har regnet så mye i det siste. Nå har heldigvis den fæle tåka lettet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå