AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg opplever å ha vondt i korsryggen (på andre dag) der jeg opplever kraftsvikt i det jeg reiser meg fra sittende stilling eller bøyer meg og skal opp igjen. Føles som ryggen svikter og redd for å miste balansen. Når jeg går er jeg stiv i ryggen og føler jeg er litt krumrygget men da uten kraftsvikt. Har gått på ibux i to dager men foreløpig har det ikke gitt seg. Kan kraftsvikt være farlig? Anonymkode: faa42...6bb
-venter- Skrevet 21. oktober 2024 #2 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har det på andre året og det er ikke farligere nå, enn i starten, men jeg ville oppsøkt lege om jeg var deg. Hos meg er det grunnet prolaps som overvåkes.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Skrevet 21. oktober 2024 -venter- skrev (3 minutter siden): Jeg har det på andre året og det er ikke farligere nå, enn i starten, men jeg ville oppsøkt lege om jeg var deg. Hos meg er det grunnet prolaps som overvåkes. Takk for svar. Ok, Har hatt vondt i rygg tidligere men ikke slik som nå der jeg opplever svikt i ryggen. Skal ta det med fastlegen. God bedring til deg videre 🙂 Anonymkode: faa42...6bb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Skrevet 21. oktober 2024 Ta deg en tur til fysioterapeut eller kiropraktor. Anonymkode: 74a60...eee
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta deg en tur til fysioterapeut eller kiropraktor. Anonymkode: 74a60...eee Må man ha henvisning fra fastlege til det? Anonymkode: faa42...6bb
-venter- Skrevet 21. oktober 2024 #6 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Må man ha henvisning fra fastlege til det? Anonymkode: faa42...6bb Nei. Men du bør ha bilde av ryggen før noen begynner å trykke og kna. Er det alvorlig prolaps kan du bli verre.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #7 Skrevet 21. oktober 2024 -venter- skrev (14 minutter siden): Nei. Men du bør ha bilde av ryggen før noen begynner å trykke og kna. Er det alvorlig prolaps kan du bli verre. ok, hvor får man bilde av rygg? Det må vel kanskje gå via fastlege vil jeg tro.. Anonymkode: faa42...6bb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Må man ha henvisning fra fastlege til det? Anonymkode: faa42...6bb Nei. Anonymkode: 74a60...eee
-venter- Skrevet 21. oktober 2024 #9 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ok, hvor får man bilde av rygg? Det må vel kanskje gå via fastlege vil jeg tro.. Anonymkode: faa42...6bb Ja. Kontakt fastlege. Han vil prøve å finne ut av dette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå