AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Vi bor værutsatt, så kraftig vind og lyn/torden er ikke er ukjent fenomen . Datter på12 har siden hun var baby blitt urolig når vi har sånt vær. Var aldri alene som liten under slikt vær. Hun uttrykker redsel for at lynet skal slå ned=brann i huset, torden vet hun kan føre til torden, og når det blåser kraftig uttrykker hun redsel for ar huset skal blåse bort. Hun sliter med å sovne på uværsdager, er redd for å bære alene hjemme når det tordner/lyner eller blåser veldig kraftig. Vi har gammelt hus, så knirker en del når der står på som verst. Vi har elektrisk vannpumpe fra brønnen så om strømmen går er vi uten vann i tillegg til mørkt hus. Er hun uvanlig redd ? Anonymkode: 3028c...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg er 49 år og er også redd og engstelig i slikt vær. For meg ble det bedre da jeg flyttet fra eget hus til leilighet, da er det flere i samme hus som meg og jeg føler meg ikke så alene. Trenger heller ikke bekymre meg for at takpanner e.l skal blåse av. Men fortsett kjenner jeg på at jeg er redd i slikt vær. Så at ei på 12 år er redd synes jeg ikke er rart i det hele tatt😀 Anonymkode: 4bcf7...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå