Gå til innhold

Hei, litt beskymret for en venn av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, litt beskymret for en venn av meg, hvor enkelte har begynt å plage en som var på en slags event sammen hun, etter en ble sint og ha sagt "Utvist pga deg" fra arrangment stedet.

Nå har flere begynt å ta parti med vedkommende som sa dette, og begynt å spekulere om hun blir gjort til en diagnose (vet det høres rart ut) - noe jeg egentlig ikke skjønner.

Lurer på om det er noen gode fremgangsmåter for å rydde opp i akkurat dette.

Endret av citorbergv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du er bekymret for en venn som var på et event sammen en annen, hvor en annen som ble utvist er sint på den andre? 

Du bør skrive om innlegget ditt igjen, så det er mulig å skjønne noe som helst. Hvem og hva handler dette om i det hele tatt?

Anonymkode: 45325...c59

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hun følte seg ukonfortabel, og hadde behov for å snakke om en jobb på stedet eventet hører til. Egentlig skulle hun ikke jobbe den dagen, men ombestemte seg. Vedkommende ble irritert over å ha følt seg ditchet, begynte å si noe negativt til sjefen da han prøvde å blande seg inn i samtale med hun og sjefen, begynte å lage noe ubehagelige samtaler med venninnee hennes, for så å stikke av.

Vedkommende endte opp med å bli utvist, vist nok, og ble aggressiv og konfronterte henne om det.

Nå har folk hengt seg opp i dette, og begynt å spre rykter.

Endret av citorbergv
Skrevet

Jeg syns ikke du bør gjøre noe som helst her. Slikt ungdomstull går over av seg selv. På neste event gjør dere noe annet dumt, og da er denne hendelsen glemt.

• Nyttig 1
Skrevet
citorbergv skrev (1 time siden):

Hun følte seg ukonfortabel, og hadde behov for å snakke om en jobb på stedet eventet hører til. Egentlig skulle hun ikke jobbe den dagen, men ombestemte seg. Vedkommende ble irritert over å ha følt seg ditchet, begynte å si noe negativt til sjefen da han prøvde å blande seg inn i samtale med hun og sjefen, begynte å lage noe ubehagelige samtaler med venninnee hennes, for så å stikke av.

Vedkommende endte opp med å bli utvist, vist nok, og ble aggressiv og konfronterte henne om det.

Men hvordan har utviselsen noe å gjøre med din venn? Jeg forstår ikke.

Anonymkode: cf887...9b9

Skrevet
citorbergv skrev (1 time siden):

Atte hæ? Prøv en gang til? 

Anonymkode: cf73a...0bc

Skrevet

ikke forklarer du særlig godt og ikke bør du blande deg hvis vedkommende skapte en situasjon må hun nå ta ansvar for den. Klar andre regarerer om man lager "kvalm" for noen og så stikker av..

Anonymkode: 665b0...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...