AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #1 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ligger her og får ikke sove. Så hører jeg det rabalderet utenfor her. Tenkte først det var et rådyr, for de pleier kløne rundt her på tomta med horna sine. Litt redd, men jeg må bare ut for å se hva det er 🙈 Så er sykkelen min borte… Noen som har tips til den beste låsen i verden? Bråket jeg hørte må være at tyven datt 😂 Holdt på å dette selv da jeg gikk ut, har blåst så mye blader ned ila natten pga en liten storm, kjempe glatte å gå på Har anmeldt og sendt inn til forsikring. Men det spørs, for jeg husker jo hverken navnet på sykkelen eller nummeret dens 😩 Jeg klarer ikke huske sånt… sykkelen er sykkelen liksom Dette var ikke den nyeste eller fineste sykkelen, så skal gå meg en tur i området i morgen, i håp at tyven bare har kastet den i grøfta et sted Anonymkode: adadc...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Nettopp hørt tyven og oppdaget sykkelen er borte. Samtidig anmeldt det og varslet forsikring. LOL, trur deg ikke. Anonymkode: 655e5...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ligger her og får ikke sove. Så hører jeg det rabalderet utenfor her. Tenkte først det var et rådyr, for de pleier kløne rundt her på tomta med horna sine. Litt redd, men jeg må bare ut for å se hva det er 🙈 Så er sykkelen min borte… Noen som har tips til den beste låsen i verden? Bråket jeg hørte må være at tyven datt 😂 Holdt på å dette selv da jeg gikk ut, har blåst så mye blader ned ila natten pga en liten storm, kjempe glatte å gå på Har anmeldt og sendt inn til forsikring. Men det spørs, for jeg husker jo hverken navnet på sykkelen eller nummeret dens 😩 Jeg klarer ikke huske sånt… sykkelen er sykkelen liksom Dette var ikke den nyeste eller fineste sykkelen, så skal gå meg en tur i området i morgen, i håp at tyven bare har kastet den i grøfta et sted Anonymkode: adadc...f4d Prøver du forsøksvis å være morsom? Normale folk ringer politiet i slike saker. Anonymkode: 6c3b3...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ringe politiet nei, selvfølgelig gjør jeg det elektronisk.  ts Anonymkode: adadc...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nettopp hørt tyven og oppdaget sykkelen er borte. Samtidig anmeldt det og varslet forsikring. LOL, trur deg ikke. Anonymkode: 655e5...0d5 Hvorfor ikke? ts Anonymkode: adadc...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå