Godt voksen 56 Skrevet 21. oktober #1 Del Skrevet 21. oktober Jeg er nå 68 år og er blitt pensjonist. Holder til i Bergen. Noen tips om hvor en kan finne seg en ny partner i godt moden alder. Folk er jo aldri ute lenger. De sitter jo bare med nesen i mobilen hele tiden og vil ikke forsfyrres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Del Skrevet 21. oktober Gran Canaria. Seriøst. Var der nettopp. Veldig mange norske turister, og pensjonister mest av alt, og kommer visst enda flere fra november og utover vinteren. De har til og med steder der man kan danse på gamleviset. Ikke trenger man å kunne engelsk heller. Anonymkode: acb62...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Her vet jeg det arrangeres feks pensjonistdans en formiddag i uken. Prøv å google "aktiviteter for pensjonister i Bergen?" Jeg fant i alle fall denne: https://www.bergen.kommune.no/innbyggerhjelpen/hvem-er-du/senior/aktiviteter-kultur-og-frivillighet/aktiviteter-trim-kurs-og-sosialt-samvar-for-seniorer Anonymkode: a2c99...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå