AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Kan jeg bytte klasse, og i så fall hvem skal jeg spørre? Går på VGS. Anonymkode: 5783a...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg bytte klasse, og i så fall hvem skal jeg spørre? Går på VGS. Anonymkode: 5783a...4b4 Rådgiver? Eller fylkeskommunen? Anonymkode: c9928...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ikke noe enkelt svar på det. Det er mange faktorer som spiller inn. Vi har sagt stopp til bytter hos oss nå. Men ingen regel uten unntak. Snakk med avdelingsleder ved din linje, eventuelt rådgiver. Anonymkode: ce579...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Gå til resepsjonen. Dei sender deg til rett person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 21. oktober 2024 #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 Snakk med kontaktlærer eller avdelingsleder og hør om det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jada, klasse er litt annet enn skole, med mindre den du vil bytte til er helt stappa. Bare send mld til rådgiver og si at du mistrives sterkt i klassen din og vil bytte til a, b ,c eller hva enn.. Anonymkode: 15038...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå