AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Har dere noen råd / tips til etter operasjonen? Fjernet før helgen, og vil gjerne høre fra dere som har vært gjennom dette tidligere Anonymkode: b64f1...26a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere noen råd / tips til etter operasjonen? Fjernet før helgen, og vil gjerne høre fra dere som har vært gjennom dette tidligere Anonymkode: b64f1...26a Hva tenker du på? Anonymkode: c19c9...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har silikon og har ikke enda fjernet mine men lurer på om man får dren fra hvert bryst etter operasjon eller ikke? Vet at det er vanlig i utlandet men kanskje ikke i norge. Anonymkode: 5bfcc...ab5
must Skrevet 21. oktober 2024 #4 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har dere noen råd / tips til etter operasjonen? Fjernet før helgen, og vil gjerne høre fra dere som har vært gjennom dette tidligere Anonymkode: b64f1...26a Jeg fjernet for et drøyt år siden. Hva lurer du på? 😊 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har silikon og har ikke enda fjernet mine men lurer på om man får dren fra hvert bryst etter operasjon eller ikke? Vet at det er vanlig i utlandet men kanskje ikke i norge. Anonymkode: 5bfcc...ab5 Ikke noe dren på meg. Vet det forekommer, men har ikke inntrykk av at det er vanlig 😊
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Skrevet 21. oktober 2024 must skrev (3 minutter siden): Jeg fjernet for et drøyt år siden. Hva lurer du på? 😊 Ikke noe dren på meg. Vet det forekommer, men har ikke inntrykk av at det er vanlig 😊 Ok, Jeg skal fjerne i fremtiden og lurte bare på det med dren. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 5bfcc...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, Jeg skal fjerne i fremtiden og lurte bare på det med dren. Takk for svar 🙂 Anonymkode: 5bfcc...ab5 Kirkeutnevnte og situasjonen under operasjonen avgjør om der må legges inn dren. Kjennes ut som om du blir skrellet innvendig go alt inni deg kommer ut når drenert fjernes. En fordel å ha fått smertestillende en 1/2 time før og å puste slik de sier. Går fort, og er raskt over. Anonymkode: c19c9...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #7 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg fikk ikke dren, og klinikken sa det ikke var normalt i Norge. Jeg lurer bare på for eks; hvor lenge sov dere på rygg? hvor lenge brukte dere kompresjonsbånd i tillegg til bh’en? når dusjet du og var helt uten kompresjon første gang? Anonymkode: b64f1...26a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk ikke dren, og klinikken sa det ikke var normalt i Norge. Jeg lurer bare på for eks; hvor lenge sov dere på rygg? hvor lenge brukte dere kompresjonsbånd i tillegg til bh’en? når dusjet du og var helt uten kompresjon første gang? Anonymkode: b64f1...26a Kirurgen (og ikke Kirkeutnevnte som autokorrekt har skrevet over) avgjør hvordan ting løses mht dren. Hvor lenge en sover på ryggen er helt avhengig av hvordan ting kjennes ut i kroppen. Du dusjer og bytter tape 3. dagen. Men dette bestemmer og kirurgen. Her er ikke regler skrevet i stein. kan være en bagatell for deg, og en kjempesak for en annen. Anonymkode: c19c9...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #9 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kirurgen (og ikke Kirkeutnevnte som autokorrekt har skrevet over) avgjør hvordan ting løses mht dren. Hvor lenge en sover på ryggen er helt avhengig av hvordan ting kjennes ut i kroppen. Du dusjer og bytter tape 3. dagen. Men dette bestemmer og kirurgen. Her er ikke regler skrevet i stein. kan være en bagatell for deg, og en kjempesak for en annen. Anonymkode: c19c9...5e3 Det vet jeg jo, at alt er individuelt. Men jeg spør om ANDRES erfaringer og hvordan ting var for dem. Anonymkode: b64f1...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå