AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #21 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det finnes også flere kjøreregler for klær i bryllup som kan være greie å ha i bakhodet. Unngå hvitt, det er brudens farge. Velg gjerne farger som passer årstiden. Kjoler i farger som rødt og svart bør også brukes med varsomhet Anonymkode: 238d1...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #22 Del Skrevet 20. oktober 2024 At ikke nordmenn klarer å lære seg litt etikette! Rød kjole skal godkjennes av bruden. Denne ble ikke godkjent. Dukker du opp i rød kjole, i ett bryllup som i tillegg har fargekode (gjetter det er kleskode og), vil du vise alle gjestene at du har ganske lave sosiale evner. Det blir lite bereist og belest trailertrash, i mangel på ett godt norsk ord. Anonymkode: 4b197...77b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #23 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hva er galt med rød kjole? Hilsen mann 39. Anonymkode: acfcd...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #24 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan er bruden mer overfladisk enn stemor her? Stemor greier ikke å gå med en farge hun ikke er fan av noen timer, en eneste dag. Bruden gleder seg til å feire en dag som for henne er en av de viktigste dagene i livet hennes og har noen for meg passe uforståelige prioriteringer, men hva så, det er en viktig greie for henne så da hadde jeg ihvertfall med glede gått i sort eller mosegrønt den dagen som hun ønsker. Sort er ikke akkurat vanskelig å finne, de fleste har noe sort i garderoben og om ikke er det alltids greit å skaffe noe til anledningen, om så brukt eller lånt. Anonymkode: ef800...2c4 Hele opplegget virker idiotisk , og desse folka elsker drama tydeligvis. Anonymkode: 8638f...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #25 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er galt med rød kjole? Hilsen mann 39. Anonymkode: acfcd...dbe … hvor mange bryllup har du vært i der gjester har hatt en rød kjole mann 39? 😅 (ps der er en grunn til hvorfor du ikke har opplevd det) Anonymkode: 3dc25...040 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 20. oktober 2024 #26 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er galt med rød kjole? Hilsen mann 39. Anonymkode: acfcd...dbe Det er et symbol på at man har ligget med brudgommen. Selvsagt har man ikke det nødvendigvis, men det er det "alle" tenker humoristisk over, men ikke tror på, på lik linje med at den som får brudebuketten når den kastes, er den neste til å gifte seg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #27 Del Skrevet 20. oktober 2024 Laraa skrev (1 minutt siden): Det er et symbol på at man har ligget med brudgommen. Selvsagt har man ikke det nødvendigvis, men det er det "alle" tenker humoristisk over, men ikke tror på, på lik linje med at den som får brudebuketten når den kastes, er den neste til å gifte seg Takker for oppklaring. Anonymkode: acfcd...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #28 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): … hvor mange bryllup har du vært i der gjester har hatt en rød kjole mann 39? 😅 (ps der er en grunn til hvorfor du ikke har opplevd det) Anonymkode: 3dc25...040 Ingen, Anonymkode: acfcd...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #29 Del Skrevet 20. oktober 2024 Her er du tøvete. Det er litt spesielt med tema-bryllup hvor de dikterer farge på gjestenes klær. Det er likevel ekstremt spesielt å krangle på det, og nekte å etterkomme ønsket. Det riktige er å forholde seg til hvordan de legger opp selskapet, og så takke ja eller nei til invitasjonen. Anonymkode: 70cae...8eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #30 Del Skrevet 20. oktober 2024 nordlending skrev (50 minutter siden): Du lagde denne kjolen i anledning bryllupet? Hvorfor valgte du rødt? Det er jo ei farge man helst skal holde seg unna i bryllup. Kanskje hun er kinesisk. Anonymkode: 70958...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #31 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): … hvor mange bryllup har du vært i der gjester har hatt en rød kjole mann 39? 😅 (ps der er en grunn til hvorfor du ikke har opplevd det) Anonymkode: 3dc25...040 Jeg har vært i flere. Brukt rødt selv i bryllup også. Anonymkode: 70958...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #32 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i all verden skal et brudepar bestemme alle gjesters antrekk ? Dette er sånne overfladiske ting som opptar folk som er mere fokusert på omgivelsene enn hva de egentlig gir seg inn på , nemlig et ekteskap som bør handle om dypere verdier Anonymkode: 8638f...c5b Er enig i at det er slitsomt som gjest, men samtidig er en av fargene svart og det er jo en farge de aller fleste har i skapet, eller kjenner noen som har. Anonymkode: 1ea43...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #33 Del Skrevet 20. oktober 2024 Men da er det oppklart da…. Stemor har lagt med brudgommen siden hun vil stille i rød kjole, og det er derfor bruden er sint Anonymkode: 8638f...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #34 Del Skrevet 20. oktober 2024 Ikke helt heldig med storyen din, prøv på ny Anonymkode: 6f71b...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. oktober 2024 #35 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg skal i bryllup til min svigerdatter. Jeg og hennes far fant hverandre sent i livet og han har en datter og sønn fra et annet ekteskap. Hun og jeg har aldri kommet noe særlig overnes, noe som har gått utover forholdet mellom meg og hennes far (min mann). Jeg syns hun er bortskjemt og selvopptatt, og respekterer ikke meg. Hun ble f.eks sur for at jeg har gjort om hennes barndomsrom til mitt hobbystudio, eller at min mann støtter øredobb-bedriften min økonomisk og ikke kan feire jul med henne og hennes familie når vi skal til Thailand med venner. Nå skal hun gifte seg i desember og har bestemt at ALLE må enten ha på seg mosegrønt eller svart. JEG har sydd min egen kjole i et nydelig rødt stoff (som hennes far syns er VELDIG fin på meg). Jeg viste henne kjolen sist gang de var på besøk (for å vise hvor flott jeg var i den) og hun presterer å fortelle meg at jeg ikke er velkommen om jeg ikke har på meg svart eller mosegrønt. Hun begynte å kjefte på meg når jeg sa at hun var helt tullete og begynte med krokodilletårer for å få meg til å se ut som "the bad guy" foran resten av familien. Problemet er at jeg verken kler svart eller mosegrønt. Helt ærlig talt syns jeg hun ikke har noe med hva JEG har på meg og skal egentlig bare være litt takknemlig for jeg i det hele tatt gidder å komme. Denne kjolen brukte jeg mange timer på å sy og syns det er respektløst å bli sint når hun ikke får det som hun vil. Bør jeg dra eller bare bli hjemme? Anonymkode: 3fa6f...404 Du skal få for forsøket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #36 Del Skrevet 20. oktober 2024 Laraa skrev (52 minutter siden): Det er et symbol på at man har ligget med brudgommen. Selvsagt har man ikke det nødvendigvis, men det er det "alle" tenker humoristisk over, men ikke tror på, på lik linje med at den som får brudebuketten når den kastes, er den neste til å gifte seg Det var det første jeg tenkte og når jeg leste innlegget. Jeg anntar at det er en feil/trolletråd, men jeg begynte å le fordi Ts skriver svigerdatter, som gjør brudgommen til hennes sønn 😬 Ikke helt heldig med rød kjole kanskje?😂 Anonymkode: c8e77...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #37 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det var det første jeg tenkte og når jeg leste innlegget. Jeg anntar at det er en feil/trolletråd, men jeg begynte å le fordi Ts skriver svigerdatter, som gjør brudgommen til hennes sønn 😬 Ikke helt heldig med rød kjole kanskje?😂 Anonymkode: c8e77...885 Fargen ble nok omhyggelig valgt for å passe godt inn i historien. Anonymkode: 527f2...785 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #38 Del Skrevet 21. oktober 2024 Raigebait... Anonymkode: a4a52...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #39 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg skjønner hvertfall godt at hun ble sur for at du gjorde om rommet hennes til ditt hobbyrom! Greit hun har flyttet ut, men likevel. Jeg hadde nok også blitt både sint og såret for noe sånt. Ellers bør du kanskje roe deg ned når det gjelder det med kjolen. Du valgte selv å sy den. Ikke hennes problem det. Anonymkode: 63122...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #40 Del Skrevet 21. oktober 2024 Det er hennes dag og du har ingen rett til å yte eget ønske. Det høres ikke ut som du har vært så empatisk med henne når du har gjort om rommet hennes til eget hobbyrom. Du kunna kanskje snakket med henne om det før du gikk til angrep. Hva mannen din velger å bruke penge på har ikke hun noe med. Men forståelig at hun vil feire julen med sin far: det virker som du er er den bortskjemte parten som insisterer å gå med rødt på hennes dag. Håper du klarer å forstå dette og forsøke å reparere forholdet ditt med henne. Du har tross alt valgt å gå i forhold men som har barn. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har truffet en sånn noen ganger i høst. Det ble ikke noe mer, gitt. Jeg er rett og slett ganske oppgitt over at jeg har tillatt meg selv å bruke tid på ham. Så lite tid sammen, så enormt mye tid brukt på å vente på svar på meldinger.. Hvis vedkommende tilfeldigvis er en godt voksen mann fra Oslo så er jeg interessert i å dele erfaringer. 😅 Anonymkode: b683c...525 Anonymkode: 6e8a3...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå