madmax1100 Skrevet 21. oktober #21 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det oppvekst? Er de såret fra tidligere forhold? Misliker kvinner? Anonymkode: f85c9...e5e Motspørsmål, hvorfor vil kvinner bli brukt som knulledukker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 21. oktober #22 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med å knulle for nytelsen sin del? Svært mange damer er også ganske happy med å bli pult hemningsløst uten forpliktelser. Å være en knulledokke er det ingenting galt med. Slutt å shame damer fordi dere selv er urelevante kjærringer som ikke får noe morro. Så sant så sant ! 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 21. oktober #23 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med å knulle for nytelsen sin del? Svært mange damer er også ganske happy med å bli pult hemningsløst uten forpliktelser. Å være en knulledokke er det ingenting galt med. Slutt å shame damer fordi dere selv er urelevante kjærringer som ikke får noe morro. Kvinner mister lysten på mann og barn fordi de selv kun velger ut menn de ikke kan få til tilfeldig sex, og neglisjerer menn på eget nivå de faktisk kan få etablert et forhold med. Så legger de skylda over på menn at de ikke vil forplikte seg. Mens realiteten er at det er dem selv som ikke er bra nok til å få de mennene de tror de er bra nok til. Anonymkode: 1fd55...427 Heisann! Du, jeg kan faktisk få så mye pikk jeg ønsker og jeg har da kost meg selv. Ta deg fem brett med boller og ro deg ned. Skjønner du ikke forskjellen på å lure noen kontra å være åpen så er du faen meg ikke mye opp og går. Klovn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. oktober #24 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det vanskelig for de å finne noen da, virker som alle kvinner vil ha noe mer før de har sex. Anonymkode: f85c9...e5e Nei, det er som oftest ikke vanskelig å finne noen, vil jeg tro. Mannen/kvinnen kan lure den andre til å tro at de ønsker noe mer, eller begge parter er enige om at det ikke er noe mer. Eller det jeg tror er det mest vanlige at begge ønsker noe mer, men at den ene eller begge ikke ser for seg noe forhold med den personen etter de har blitt litt mere kjent. Man kan jo tro at en person er helt fantastisk å være med, men så viser det seg at det ikke var så fantastisk allikevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #25 Del Skrevet 21. oktober Det er da flust med kvinner som bare er ute etter en pikk å fylle hullene sine med også. Dette går faktisk begge veier, så lenge det er samtykke. Anonymkode: ba320...6c3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #26 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det oppvekst? Er de såret fra tidligere forhold? Misliker kvinner? Anonymkode: f85c9...e5e Puledukker er tilgjengelige. Hvorfor ikke benytte seg av tilbudet kvinner stiller med. Anonymkode: 8ca18...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #27 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Puledukker er tilgjengelige. Hvorfor ikke benytte seg av tilbudet kvinner stiller med. Anonymkode: 8ca18...3e5 Kjenner du mange? Anonymkode: f85c9...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #28 Del Skrevet 21. oktober DelvisPresley skrev (20 timer siden): Problemet er at de mennene som blir straffet og skadelidende ikke er de samme som har "alle muligheter" og puler rundt. Sistnevnte får seg alltid barn om de ønsker fordi de er sjarmerende og/eller kjekke. Ingen garanti det lenger, fordi de ønsker seg barn for sent. Ikke mindre enn to menn i min omgangskrets som har hatt utallige muligheter, men ble over 40 før de var klar for familie, og det ble det da ikke. Det er ikke tilstrekkelig unge kvinner som står med åpne armer når menn er så trege. Han ene er nå dedikert stefar, og virker tilfreds med det. Han andre leter ennå etter yngre kvinne å stifte familie med, men nærmer seg nå 50 år. Anonymkode: 13510...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå