AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Har du kriterier, hva er de i såfall? Anonymkode: 8f732...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 At han er partneren min.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Gjensidig tiltrekning og tillit Anonymkode: 96cac...309 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 At vi er kjærester, at jeg elsker ham og han elsker meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 At vi har kjemi og at han virker ærlig, normalt intelligent og snill. I tillegg må han selvfølgelig lukte godt og ikke være veldig shabby. Anonymkode: 4ccf4...248 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hm… 💗At jeg elsker han, at han elsker meg og at jeg er gift med han. Anonymkode: 72738...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 At jeg er forelsket i ham. Helst gjensidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 At han elsker meg og har lyst til å tilbringe resten av livet sitt sammen med meg, og se meg bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 20. oktober 2024 #9 Del Skrevet 20. oktober 2024 At han tenner meg mentalt. At vi har god personkjemi og at jeg er trygg på ham. Det tar tid... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #10 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har hatt det som kalles for one-night stand et par ganger og har angret veldig rett etter. Mennene ville møtes igjen og har hatt hyggelig tone med de, men følt meg brukt og dårlig for det. Selv om jeg selv har initiert dette. Jeg har bestemt for å ikke ha sex før jeg liker noen og er i i et forhold. Sex er best med følelser! Anonymkode: e688b...eeb 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Del Skrevet 20. oktober 2024 Gjensidig tiltrekkning Trygghet og respekt Helst forelskelse/kjærlighet, men er en smule åpen om jeg liker han godt nok. Tror egentlig jeg bare hadde blitt såret av å ha ons, for siden jeg må like noen for sex, så vil det bli trist å ikke bli bedre kjennt eller ha et bånd. Anonymkode: f182e...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. oktober 2024 #12 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjensidig tiltrekkning Trygghet og respekt Helst forelskelse/kjærlighet, men er en smule åpen om jeg liker han godt nok. Tror egentlig jeg bare hadde blitt såret av å ha ons, for siden jeg må like noen for sex, så vil det bli trist å ikke bli bedre kjennt eller ha et bånd. Anonymkode: f182e...82f Dette var mine kriterier også. Var nok ikke åpen for ons. Ønsket å være det egentlig, men var det bare ikke. Tror ikke jeg har gått glipp av så mye på grunn av det egentlig. Hørt lite om fantastiske og uforglemmelige ons fra kjente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #13 Del Skrevet 20. oktober 2024 At jeg har lyst. Anonymkode: 45fd0...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 20. oktober 2024 #14 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): At jeg har lyst. Anonymkode: 45fd0...696 Foodora? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober 2024 #15 Del Skrevet 21. oktober 2024 (endret) At jeg er veldig glad i han, og trygg på han. Han respekterer meg. Han tenner meg mentalt. Er lydhør og bryr seg genuint om mine behov. Ikke redd for klein stemning 😂. Det blir det garantert 😂. Er en fordel om han har litt mer erfaring enn meg.... Er glad i og tenner på oralsex Så hjelper det veldig om han er munter, og lett til sinns. Lett å prate med. Ikke redd for å prøve noe nytt 😉. Dette går jo selvfølgelig begge veier. Jeg gjør det jeg kan for å være så smidig som mulig. Så kan jeg bli veldig flau over meg selv 🫣. Det kan være litt vanskelig noen ganger. Så er jeg lettrørt. Endret 21. oktober 2024 av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #16 Del Skrevet 21. oktober 2024 At jeg er trygg på han, i tillegg til fysisk tiltrekning. Anonymkode: 439a2...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #17 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): At vi har kjemi og at han virker ærlig, normalt intelligent og snill. I tillegg må han selvfølgelig lukte godt og ikke være veldig shabby. Anonymkode: 4ccf4...248 Damer ligger med menn de finner seksuelt tiltrekkende, og som de får muligheten til å ligge med. Kjemi er betegnelsen dere bruker for å skape litt mystikk rundt dette enkle faktum. Og for at det skal høres ut som noe uforklarlig og romantisk. Anonymkode: d02ee...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #18 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Damer ligger med menn de finner seksuelt tiltrekkende, og som de får muligheten til å ligge med. Kjemi er betegnelsen dere bruker for å skape litt mystikk rundt dette enkle faktum. Og for at det skal høres ut som noe uforklarlig og romantisk. Anonymkode: d02ee...4c5 Kvinner! Hør hør! Vi trenger ikke svare i denne tråden lenger for en MANN har svart for oss. Og MENN vet mye bedre hvilke kriterier vi har for å ligge med noen enn vi gjør selv! Så da kan vi bare stenge tråden her. Takk, mann! For at du tok denne for oss! Anonymkode: b0405...6cd 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #19 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg må like han. Ikke nødvendigvis være forelsket eller elske han, men jeg må synes han er en ok fyr Jeg må være komfortabel med han Han må være attraktiv Han må ha god hygiene Han skal ikke ha kriminelt rulleblad, og ikke være kvinnefiendtlig Han må være like gammel eller noen år eldre enn meg, og være normalt oppegående både fysisk og mentalt. Anonymkode: 2c7f5...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober 2024 #20 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer ligger med menn de finner seksuelt tiltrekkende, og som de får muligheten til å ligge med. Kjemi er betegnelsen dere bruker for å skape litt mystikk rundt dette enkle faktum. Og for at det skal høres ut som noe uforklarlig og romantisk. Anonymkode: d02ee...4c5 For meg er kjemi mer enn bare tiltrekning.... Ville bare poengtere det 👌. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå