AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg trenger virkelig nye bh-er. Pga. graviditet og amming i 3,5 år så har jeg omtrent ikke kjøpt noen nye vanlige bh-er. Jeg ammer enda yngste på 10mnd og ønsker å gjøre det en stund til. Så når jeg skal kjøpe nye bh-er nå så er jeg redd for at de jeg kjøper blir for store når jeg slutter å amme. Melkeproduksjonen er jo relativt stabil siden gutten min er såpass gammel, så jeg merker sjelden melkespreng. Men redd melka uansett gjør dem større og at bh-ene ikke passer om ett års tid. Hva er deres erfaring? Til info ønsker jeg å kjøpe vanlige bh-er og ikke amme bh. Anonymkode: a5d77...245
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Størrelsen endret seg under graviditet, amming, ammeslutt og etterhvert tiden etter ammeslutt. Det var heller ikke likt under, etter og etter det igjen for hvert svangerskap. Så bit i det sure eple og kjøp bh som passer her og nå. Anonymkode: 6f886...683 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg bruker samme cup som før graviditeten, men smallere rundt. Ble enda tynnere etter graviditet/amming. Jeg kunne hvert fall ikke kjøpt bh mens jeg enda ammet som skulle passe til etterpå. Brystene mine var større og fastere mens jeg ammet. Etterpå var det som om luften gikk ut av dem🙈 Anonymkode: 50498...65d 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Skrevet 21. oktober 2024 Ts her. Takk for svar! Kanskje jeg kjøper meg ett par bh-er som passer nå, så får jeg kjøpe flere etter hvert heller. Så er det ikke så krise om de ikke skulle passe når jeg er ferdig å amme.. Anonymkode: a5d77...245
Arkana Skrevet 21. oktober 2024 #5 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg bruker nøyaktig samme størrelse nå som før jeg fikk barn. Jeg trengte større cup mens jeg ammet, men etter ammeslutt gikk jeg tilbake til samme størrelse som før. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg har helt annen størrelse nå etter amming Anonymkode: 658d9...da8
Tjoheiii Skrevet 22. oktober 2024 #7 Skrevet 22. oktober 2024 Samme som før graviditet Fikk større pupper under og rett etter graviditet, men da barna var 10 mnd ammet jeg såppas sjeldent at de var sin normale størrelse igjen (bare slappere😅)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #8 Skrevet 22. oktober 2024 Jeg har akkurat like store (eller små ) pupper etter amming som før. Veldig liten forskjell på dem generelt, bittelitt slappere kanskje.. Anonymkode: 80e2d...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå