Gå til innhold

Siden menn har så mye større sexlyst enn oss damer…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må jo homofili sånn seksuelt sett være midt i blinken? 

Anonymkode: 7c700...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Sokker er til å ha på foten, ikke røyke.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nok også. For de som er homofile. 

Jeg har forøvrig hørt fryktelig mye mer om denne mye høyere lysta menn generelt skal ha enn jeg har opplevd den. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😆..Finnes heldigvis kvinner som tåler en par runder om dagen ennå. Å rævpule ei svett manneræv er ikke midt i blinken men total skivebom for oss vanlige menn vettu. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt…

og jeg har hørt mye dumt😂

Heller sølibat enn å ha sex med en mann

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høy sexlyst er naturens evolusjon. Blir lite forplantning med homofile. Hunkjønn må invistere mye mer energi og tid med å føde barn, så derfor er kvinner selektive 

Anonymkode: 8b06d...17f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (15 timer siden):

😆..Finnes heldigvis kvinner som tåler en par runder om dagen ennå. Å rævpule ei svett manneræv er ikke midt i blinken men total skivebom for oss vanlige menn vettu. 

Manneræver er ikke mer svette enn kvinners. De kan trenes, shaves og vokses. Vel bekomme.

Anonymkode: b4327...24c

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høy sexlyst er naturens evolusjon. Blir lite forplantning med homofile. Hunkjønn må invistere mye mer energi og tid med å føde barn, så derfor er kvinner selektive 

Bla bla bla

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bla bla bla

Var det noe feil i svaret? Man kan ikke ignorere fakta selv om man ikke liker konklusjonen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

homofile menn har mye mer sex enn homofile kvinner. Homofile er ikke 50% mann og 50% dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (15 timer siden):

Det er det nok også. For de som er homofile. 

Jeg har forøvrig hørt fryktelig mye mer om denne mye høyere lysta menn generelt skal ha enn jeg har opplevd den. 

Samme her, jeg har uten unntak hatt mer lyst enn de mennene jeg har vært involvert med. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (4 minutter siden):

Samme her, jeg har uten unntak hatt mer lyst enn de mennene jeg har vært involvert med. 

Same 😂 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikea skrev (1 minutt siden):

Jeg også, bortsett fra en, og jeg vil ikke engang si at jeg er uvanlig krevende på feltet. Jeg er ingen nymfoman liksom. Ønsker ikke sex flere ganger daglig eller daglig. (Bortsett fra at det kan være hyggelig innimellom, på ferie for eksempel.)

Som single er nok menn mer på for sex enn single kvinner. Det ligger det annet bak enn grad av lyst og behov. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i et forhold der jeg har oftere lyst en dama🤷🏼‍♂️

Anonymkode: 95b7f...e0d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 51, og jeg elsker sex, så ofte som mulig. Jeg har kun møtt en mann som matchet meg ifht behov for sex (vi hadde sex morgen, etter jobb, og flere runder på kvelden ). Alle andre menn har hatt adskillig lavere sexlyst enn meg, sånn ala 1 gang i uken, eller flere uker i mellom..

Nå er jeg singel, og har null sex og holder på å miste forstanden 😅

Anonymkode: adfc2...601

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mulig det, men når vi har vært selektive allerede, og er i forhold, er det virkelig ikke gitt at mannen har høyest behov for sex. Der det teller mest kan mannen like gjerne være den som har minst behov. I et varig forhold er det det egentlige grunnbehovet man har for sex som trer frem, og der er menn - som kvinner- på hele skalaen fra aseksuelle til hyperseksuelle. 

Som kvinne må jeg si at det å begynne å være i forhold med menn ble en noe rar opplevelse, etter å ha blitt foret med at menn bestandig har lyst i årevis. Det er ikke særlig reelt angående mange menn. 

Selv menn med lavt behov for sex er nok ofte mer pågående angående ønske om sex når de er single enn kvinner med høyt behov for sex. DA slår diverse angående behov for trygghet og tillit inn hos kvinner, som i et forhold til mann vi er trygge på ikke bremser oss. At menn har høyest driv for uforpliktende sex er nok sannere enn at menn har mye høyere behov for sex bestandig. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Var det noe feil i svaret? Man kan ikke ignorere fakta selv om man ikke liker konklusjonen.

Ååååh bla bla bla igjen

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi? Har vi virkelig det? Hvordan har det seg da at tilbud om ONS skjer anna hver gang man er ute? Jeg avskyr slik, og ja, er mann sjøl. Avskyr sex generelt da det ikke gir meg noe som helst på noen måte.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi..? Jeg tror da jeg like sex like mye som hvem som helst andre, men jeg tror min kone ville vært uenig med deg her...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...